فرماندار بافق: ادارات جهاد كشاورزي و صنعت، معدن و تجارت بايد تحرك بيشتري داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی شهرستان بافق با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل و مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری یزد، فرماندار و بخشدار مرکزی بافق و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در محل سالن اجلاس آیت الله شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با عرض خیرمقدم به مدعوین ضمن ارائه گزارشی از جلسات گذشته به بیان پتانسیل و ظرفیت های شهرستان در عرصه اقتصاد مقاومتی و طرح های توسعه ای در حال انجام شهرستان پرداخت.

محمد زاده رحمانی در ادامه گفت: آسیبی که گریبان گیر اقتصاد شهرستان بافق هست تک قطبی بودن اقتصاد و وابستگی به معادن سنگ آهن می باشد که ما تلاش داریم با برگزاری جلسات در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی تنوعی در اقتصاد شهرستان ایجاد نماییم.

وی افزود: در این راستا طرح هایی در بخش های کشاورزی، صنایع جوار ریلی و گردشگری با پیشرفت مطلوب در حال انجام است که می تواند در ایجاد اشتغال و رونق بخشی به حوزه اقتصاد شهرستان را به دنبال داشته باشد ولي با توجه به بسته حمايتي دولت از توليد و تسهيلاتي كه به بخش هاي مختلف تعلق مي گيرد، ادارات جهاد كشاورزي و صنعت، معدن و تجارت بايد بيشتر فعال و سهم شهرستان را در جذب تسهيلات افزايش دهند.

در ادامه این نشست، سید حسین دشتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری یزد به بیان آماری از وضعیت شهرستان در بحث های اقتصاد مقاومتی و میزان اشتغال و بیکاری شهرستان پرداخت و بر لزوم برنامه ریزی ادارات و نهاد های شهرستان در ایجاد و توسعه اشتغال تاکید کرد.

سید کمال نورالدینی مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری یزد نیز در این نشست به بیان راهکارهای توسعه اشتغال و شیوه های جذب سرمایه گذاری و اخذ تسهيلات در شهرستان پرداخت.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا