مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در نشست بررسی راهکارهاي توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در روستاها اظهار داشت: ايجاد فرصت‌های شغلي در روستاها درگرو تقويت و گسترش مشاغل خرد است و این مهم در دستور کار این دفتر قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ نشست بررسی راهکارهاي توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری در روستاها با حضور مديركل دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري يزد،‌ جمعي از مديران كل استان، بخشداران و همچنين مديران شعب بانک‌های استان در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
«محمد يارمند» در این نشست با اشاره به موضوع اشتغال و در روستاها، به توسعه و بهره‌گیری از قابلیت‌های توريستي و اکو توریسم فضاهاي روستايي اشاره و بر تقويت و گسترش مشاغل خرد و ايجاد فرصت‌های شغلي جديد با بر فناوری‌های نو و افزايش بهره‌وری در بخش توليد و خدمات در روستاها تأکید كرد.
وی توجه ويژه به نقش مشاركت مردم و مسئولين محلي در توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری را مهم برشمرد و عزم جدي و همت ويژه تمام دستگاه‌های متولي و مشاركت مردمي را يكي از مؤلفه‌های رونق اشتغال در روستاها دانست.
در پايان هر يك از افراد حاضر در اين نشست نظرات و دیدگاه‌های خود را درزمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال در روستاها بيان كردند و مقرر شد دستگاه‌های اجرايي متولي اشتغال روستايي و بخشداران استان نسبت به ارائه نقشه راه و برنامه‌های اشتغال در روستاها اقدام نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا