‌نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه دشمن کانون خانواده در ایران را هدف قرار داده است، گفت: مصونیت بخشی جوانان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن با جدیت بیشتری دنبال شود.
آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در جمع مسئولان بسیج بنیاد شهید تعدادی از استانهای کشور با اشاره به اینکه بسیج یک نیروی مردمی، تقویت کننده انقلاب، نگهدارنده و بازدارنده نسبت به هجوم‌های دشمن است، اظهار داشت: بسیج لازم است که تقویت کننده باشد و هر آن نسبت به منویات اسلام، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در حرکت باشد و روحیه، مفاهیم و حقیقت انقلاب را برای مردم بازگو کند.
وی با بیان اینکه این موضوع از دو طریق امکان‌پذیر است، گفت: یکی در رفتار و کردار امکان‌پذیر می‌شود که تبلیغ عملی است و دیگری هم در گفتار و کردار است.
امام جمعه یزد یکی از اصلی‌ترین حرکات دشمنان علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی را تهاجم فرهنگی و دینی دانست و افزود: ما باید در برابر این تحرکات و توطئه‌های دشمنان آمادگی لازم را داشته باشیم و عملیات دفعی و رفعی را برای مصونیت دادن به جوانان و نوجوانان و رفع نتایج توطئه‌های صورت گرفته انجام دهیم.
ناصری یزدی ادامه داد: کانون خانواده یکی از مهمترین بخش‌هایی است که دشمنان اسلام مورد هدف قرار داده‌اند و لازم است که ما هم در راستای تقویت هرچه بیشتر بنیان خانواده در کشور تلاش کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد افزود: باید سعی کنیم مصونیت لازم در ارتباط با این تحرکات دشمنان را به جوانان و نوجوانان ایرانی بدهیم و از ایجاد تزلزل در بنیان خانواده توسط برنامه‌های ضد فرهنگی دشمنان جلوگیری کنیم.
ناصری یزدی بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی در بین افراد جامعه تاکید کرد و گفت: روحیه انقلابی و جهادی در همه بخش‌‌های جامعه اسلامی ایران از مهمترین مسائل به حساب می‌آید ولازم است این روحیه در بین افراد مختلف وجود داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا