شست هماهنگی پروژه آزادراه اردکان، یزد ، مهریز با حضور سید حسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، نقصان محمدی، مدیر کل راه و شهرسازی استان، فرمانداران و مسئولان ادارات مربوطه در استانداری یزد برگزار شد.

ه گزارش روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان یزد در ابتدای این جلسه نقصان محمدی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گزارشی از روند پی گیری انجام پروژه آزاد راه نطنز -یزد-انار را ارائه نمود.
این پروژه به چهار قطعه که سه قطعه ان در استان یزد قرار دارد تقسیم میشود . همچنین مدیر کل راه و شهرسازی استان توضیحاتی از قطعه  اردکان- یزد- مهریز که قرارداد ان به تصویب و ابلاغ شده است را بیان کرد. نقصان محمدی  با اشاره به بودجه هزار میلیاردی این پروژه ، زمان پیش بینی شده برای اتمام آن را 2.5 سال اعلام کرد و به اهمیت این پروژه ملی باسرمایه گذاری بخش خصوصی پرداخت و به نفش و جایگاه ان در حمل و نقل استان اشاره نمود.
در ادامه «سیدمحمدرضاسیدحسینی»
گفت: احداث این آزادراه  تحول بزرگی برای استان یزد است  و اگر این پروژه موفق عمل کند باز هم سرمایه گذار خواهد آمد

🔹معاون امور عمرانی استانداری در ادامه سخنانش خواستار تسریع در اعطای مجوزهای سرمایه گذاری در استان شد و افزود: در استان یزد مدت زمانی که سرمایه گذار وقت می گذارد تا مجوز بگیرد از زمانی که خودش سرمایه گذاری می کند بیشتر زمان می برد.

🔹سید حسینی بابیان اینکه برخی از پروژه‌ها به علت روشن نبودن دیدگاه برخی مسئولان بعد از گذشت نیمی از کار به تعویق می‌افتند، تأکید کرد: برای این پروژه مهم با برآورد اعتبار هزار میلیارد تومان نباید چنین اتفاقی بیافتد و نباید در بین کار به دلایلی پروژه تعطیل شود، بنابراین همه دستگاه‌های مربوط نظرات کارشناسی و قطعی خود را اعلام کنند.

🔹وی با تأکید بر همدلی مسئولین و فرمانداران در اجرای این پروژه  خواستار سرعت عمل در تکمیل این آزاد راه شد و تصریح کرد:  جلسه توجیهی با دستگاه‌های استان اعم از راه و شهرسازی، فرمانداری‌ها، اداره کل محیط ‌زیست و منابع طبیعی استان برگزار شده و هرچه سریع‌تر بایدها و نبایدهای این پروژه را مشخص کنند. وی خاطرنشان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها مسئول هماهنگی این پروژه هستند و باید با تمام قوا با دستگاههای ذیربط همراهی کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا