مدیر کل استاندارد استان یزد خواستار همکاری و انعکاس فعالیت های استاندارد و اطلاع رسانی به جامعه توسط رسانه ملی شد

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای یزد " دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما به همراه معاونین سیما و خبر در نشست صبحانه کاری با مهندس ماجدی مدیر کل استاندارد استان  در خصوص مسائل مرتبط به این حوزه در استان بحث و تبادل نظر کردند .

در این جلسه ماجدی با بیان اینکه حال استاندارد در یزد خوب نیست گفت : استاندارد در حوزه های مختلف استان اعم از اصناف , صنعت گردشگری و تفریحی و ... بسیار ضعیف است و مردم و کارفرمایان هم با مقوله استاندارد آشنا نیستند و بهترین راه اطلاع رسانی و انعکاس این فعالیت ها توسط رسانه ملی است .

وی از همراهی و همکاری صدا و سیمای مرکز یزد در خصوص تولید برنامه و اطلاع  رسانی فعالیت های استاندارد تقدیر و تشکر کرد و خواستار همکاری بیشتر در این مورد شد.

دکتر پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما با تشکر از فعالیت های اداره استاندارد گفت : صدا و سیما به منظور کمک به امر آموزش و اطلاع رسانی مردم آماده همکاری در این حوزه است .

وی با بیان اینکه فرهنگ سازی زمان بر است گفت : در زمینه هایی که آموزش واطلاع رسانی مرتبط به مردم  استان می باشد می توان با همکاری اداره استاندارد در حوزه خبر اطلاع رسانی ودر زمینه  فرهنگ سازی صدا و سیما بیشترین همکاری را داشته باشند .

در پایان هر یک از معاونین مرکز نیز برنامه های خود را در این زمینه برای همکاری در بحث اطلاع رسانی در زمینه استاندارد بیان داشتند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا