دانلود Adobe Air v27.0.0.124 + SDK - موتور اجرای نرم افزار های ساخته شده با ادوب ایر

 

Adobe Air که در واقع برگرفته از حروف اول عبارت Adobe Integrated Runtime می باشد، یک Runtime قابل اجرا برروی هرنوع سیستم عامل یا پلتفرم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید تا با هر نوع مهارت برنامه نویسی وب ازقبیل JavaScript ،HTML ،Flex ،Flash و یا  Ajax یک محتوای RIA یا همان Rich Internet Applications  (برنامه کاربردی وب غنی) ایجاد نموده و آنرا برروی رایانه دسکتاپ خود قرار دهید (Deploy نمایید) ودر واقع این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برنامه های کاربردی تحت وب موردعلاقه خود را در تدانلود Adobe Air v2.7.1.19610 + SDK - ابزار ادوب ایرمامی زمانها به همراه خود داشته باشید.

از آنجایی که برنامه های کاربردی ساخته شده برای Adobe Air بودن نیاز به مرورگر وب و کاملا مستقل برروی رایانه شما اجرا می شوند، تمامی تسهیلات یک برنامه کاربردی دسکتاپ را برای شما فراهم می آورند. کمپانی هایی مانند eBay  و  AOL از این نرم افزار قدرتمند برای ایجاد و ساخت برنامه های کاربردی جذاب جدید که امکان استفاده از سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط آنها را برروی دسکتاپ شما فراهم می آورند استفاده می کنند.

به طور خلاصه، استفاده از Adobe Air به معنی ساده تر شدن، قدرتمند تر شدن و سرگرم کننده تر برای استفاده برنامه های کاربردی تحت وب می باشد. ویژگی دیگر این برنامه تامین امنیت برروی وب می باشد بصورتی که Adobe Air کمک می کند تا از نصب ایمن با استفاده از امضاهای دیجیتالی برروی هر برنامه Adobe Air که برنامه کاربردی و سازنده آن را پیش از نصب شناسایی می نماید اطمینان حاصل نمایید.

The Adobe AIR runtime enables developers to use HTML, JavaScript, Adobe Flash® and Flex technologies, and ActionScript® to build web applications that run as standalone client applications without the constraints of a browser. Adobe AIR, a key component of the Adobe Flash Platform, unleashes the creativity of designers and developers by providing a consistent and flexible development environment for the delivery of applications across devices and platforms. Support for Android™, BlackBerry® Tablet OS, and iOS mobile operating systems and televisions is now available.

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده: Adobe
حجم فایل: 10.1 + 365 مگابایت
تاریخ انتشار: 20:45 - 96/6/21
منبع: پی سی دانلود / www.p30download.ir
امتیاز:

 
 

www.p30download.com

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا