حجت السلام محی الدینی : چه معنی دارد عده ای اطراف مسئولی را بگیرند یا از سر دلسوزی و یا ترس از لطمه دیدن جایگاه خود، مسئول را برای خودشان مصادره کنند و فقط خبرهای خوش به وی بدهند

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در جمع خبرنگاران شهرستان مهریز با بیان نقش ارزشمند رسانه ها در راستای انعکاس فعالیت‌های مسئولان و خدمتگزاران مردم و پل ارتباطی مردم و مسئولان، بر بیان انتقادهای دلسوزانه و پیشنهادها در راستای پیشرفت شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: اصحاب رسانه انصاف را در قلم و گفتار و انعکاس مطالب خبری رعایت کنند هر چند الحق و النصاف خبرنگاران رسانه ها در شهرستان مهریز خوب عمل کرده اند و اگر انتقاد و پیشنهاد و مطالب انعکاس داده شده از سر دلسوزی و خیر و صلاح شهرستان بوده است، در جهت پیشرفت شهرستان انعکاس یافته و از زحمات خبرنگاران مهریز در این چند ماه حضور خود در شهرستان قدردانی می کنم.

امام جمعه مهریز گفت: خبرنگاران انصاف صداقت و امانت را در اخبار خود رعایت کنند و به دور از غرض ورزی قلم بزنند و مطالبی را منتشر کنند که به مردم امیدواری بدهند و آنها بدانند که مسئولان در حال فعالیت هستند هر چند معتقدیم باید انتقاد منصفانه هم داشته باشند.

وی خطاب به مسئولان شهرستان مهریز نیز بیان کرد: مسئولان، هم سعه صدر داشته باشند و هم انتقاد پذیر باشند، مسئولی که انتقاد پذیر نباشد نمی تواند فعالیت کند مسئولی که دائم دلخوش به تعریف و تمجید دیگران و تملق گویان باشد، مسئول انقلابی نیست و نمی تواند برای مردم مفید باشد.

امام جمعه مهریز گفت: نظام جمهوری اسلامی مسئولی نمی خواهد که فقط در اتاقش بنشیند و اطرافیانش بگویند همه چیز خوب است و هیچ مشکلی وجود ندارد، انقلاب ما و مردم بیشترین ضربه را از این مسئولان پشت میز نشسته و غافل از مشکلات مردم خورده اند.

وی تصریح کرد: چه معنی دارد عده ای اطراف مسئولی را بگیرند یا از سر دلسوزی و یا ترس از لطمه دیدن جایگاه خود، مسئول را برای خودشان مصادره کنند و فقط خبرهای خوش به وی بدهند زیرا آنها باعث غفلت مسئولان می شوند و در حق مردمی جفا می کنند که جوانان خود را تقدیم انقلاب کرده اند.

محی الدینی یادآور شد: مسئولان باید دقت کافی داشته باشند و در اجتماعات و در کنار مردم حضور یابند ضمن اینکه یکی از جایگاه‌های مهم وحدت بخش که بدون هیچ شائبه ای تمامی گروه‌ها و محلات و حزبها به دور هم جمع می شوند، نماز جمعه است.

وی تاکید کرد: مسئولان می توانند با حضور مستمر خود در این جایگاه عبادی سیاسی با ارائه عمکرد در کنار و در جمع مردم باشند و پیشنهاد می دهم که تریبون نماز جمعه در خدمت تمامی مسئولان شهرستان برای بیان فعالیتهای خود ومجموعه تحت مدیریتشان باشد.

امام جمعه مهریز افزود: حتی مسئولان می توانند در کنار برگزاری نمازجمعه، میز خدمتی بگذارند که مردم به راحتی بعد از نماز هر چند برای زمان کوتاهی مسئولان شهرستان خود را ببینند و مشکلاتشان را مطرح کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا