یزدفردا :فرهنگی :برنامه خونه زندگی شبکه تابان با دست اندر کار قلم چی و مدیر محترم صنعتی به اولیاء دانش آموزان چه می آموزد!!!جناب آقای پهلوانیان مدیر کل محترم صدا و سیمای استان یزد با سلام و خدا قوت :برنامه خونه زندگی را مشاهده کردیم در حالی که کارشناس برنامه در برنامه حاضر نبود و بعد از پرس و جو معلوم شد میهمانان نا مشخص دلیل عدم حضور کارشناس در برنامه بوده و از قبل هم اطلاع داده بودند .
سوال یک فرهنگی از شما این است آیا سزاوار است کسی که خود عامل قلمچی در استان یزد است به برنامه ای که می خواهد به والدین دیدگاه بدهد دعوت شود تا بر خلاف تمامی بخشنامه های آموزش و پرورش و بر خلاف دیدگاه تمامی دلسوزان آگاه تعلیم و تربیت بیان کند دانش آموز علاوه بر کتاب درسی باید از کتابهای کمک آموزشی استفاده کند !
آیا این فریب و گمراه کردن مردم نیست؟
دقیقا خانم حسینی  در این برنامه خوب تشبیهی به کار بردند!!! کودکان را به باد کنک تشبیه کرد ند که باید آنها را  باد کرد درست چیزی که موسسات بیرونی به آن باور دارند !!!.
جناب آقای دکتر پهلوانیان اینکه یک مدیر صنعتی  برای آموزش و پرورش در رسانه ملی کارشناسی کند باب جدیدی است که در حال باز شدن است .
اینکه چون ابزار رسانه در دستان شماست مجری فیلمبردار و تهیه کننده فکر کنند هرچه دوست دارند و خودشان به آن رسیده اند یک حرف درست و علمی و کارشناسیت چندان منصفانه نیست .
اینکه در بین این همه معلم و مدیر درصدی هم خطا می کنند بر هیچ کس پوشیده نیست ولی اینکه عوامل صدا و سیما بخواهند مشکل پیدا شده ی موردی را به جای پیگیری از طریق واحد بازرسی آموزش و پرورش در رسانه ملی تعمیم دهند این از انصاف به دور است .
جناب دکتر پهلوانیان مهم نیست که چند برنامه ای هم اینجوری پیش برود مهم این است اینگونه شخصی نگریها نباید در صدا و سیما باب شود و بیش از پیش مردم را به  رسانه ملی بی اعتماد کنیم !!
انشالله خداوند شما و همه ی عوامل صدا و سیما را که شبانه روزی برای خدمتگزاری به فرهنگ این مردم خدمت می کنید و به حق نقش آفرینی شما بی حساب است یاری دهد تا بیش از پیش موفق باشید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا