معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار يزد با اشاره به اينكه، یزد دومین استان کشور در تشکیل خانه احزاب سیاسی است گفت: دست يابي به راهکارهايی براي فعال شدن احزاب سیاسی در استان، همفکری همه احزاب و تشكلها را مي طلبد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علي طالبي" در یازدهمین نشست دبیران احزاب و تشکل های سیاسی استان با حضور استاندار یزد كه در محل استانداری برگزار شد تشکیل و تثبیت خانه احزاب و تشکل های سیاسی در استان یزد را کار بزرگی دانست و افزود: برگزاري چنين نشست هايي و ايجاد زمينه هاي همفکری مي تواند پويايي خانه احزاب را در پي داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، با بیان اینکه در مباحث توسعه ای استان نقش احزاب اهمیت دارد، گفت: ارتباط خانه احزاب با مجموعه ادارات دولتی استان مهم است که با حمایت ها و تاکید استاندار، از این پس می توانیم شاهد ارتباط بیشتر خانه احزاب، تشکل های سیاسی مجوز دار و دستگاه های اداری باشیم.
وي با تاكيد بر اينكه احزاب سیاسی مجوز دار استان باید فعال عمل کنند گفت: به جایگاه احزاب سیاسی استان باور داریم ولی تاکنون فعالیت مورد انتظار را شاهد نبودیم و این موضوع به عدم اراده خود احزاب بر می گردد و باید تحرک احزاب استان بیشتر شود.
وي افزود: فعاليت احزاب در صدور بیانیه سیاسی خلاصه نمی شود و می توانند دوره های آموزشی در حیطه کاری خود را با حضور صاحبنظران برگزار کنند و باید با عزم جدی کار کنند.
طالبي در پايان با تاكيد بر اينكه در حد توان و امكانات از خانه احزاب حمايت كرده ايم و اين حمايت را ادامه مي دهيم گفت: انتظار است كه خانه احزاب برنامه مشخص داشته باشد و با هدف گذاري حركت كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا