مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد با اشاره به اهميت مديريت هزينه ها در اجراي طرح ها گفت: مي توان طرح سفره کتاب مهدویت در ادارات با کمترین هزینه اجرا كرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"مجيد جواديان زاده" در نشست ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی كه با موضوع بررسی طرح های ترویج فرهنگ مهدوی برای گردشگران و طرح سفره کتاب مهدویت در محل استانداری یزد برگزار شد خواستار مديريت هزينه ها و اجراي طرح ها با كمترين هزينه شد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداري طرح سفره کتاب مهدویت را از دو جهتِ آشنایی بیشتر با حضرت صاحب الزمان (ع) و ترويج فرهنگ كتابخواني مهم دانست و افزود: در دستگاه های دولتی می توان ایستگاه کتاب را به طور ساده راه اندازی کرد و بودجه ای هم نیاز ندارد همچنین می تواند در پارک ها و مراکز خرید پیشخوان های کتاب به این منظور توسط شهرداری ایجاد شود.
وی گفت: دستگاه هایی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدارس و آموزش و پرورش و کانون های فرهنگی مساجد با همکاری هم می توانند فرهنگ مهدوی را بهتر توسعه دهند که باید این کار انجام شود.
جوادیان زاده ضمن تاکید بر معرفی فرهنگ مهدویت به گردشگران گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نسبت به ایجاد کمیته گردشگری مهدوی اقدام و در راستای اجرای طرح های ترویج فرهنگ مهدوی برای گردشگران و سفره کتاب مهدویت فعالیت های خود را به ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی در استانداری گزارش دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا