معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به فعاليت سمن ها گفت: سازمان هاي مردم نهاد، در مناطق حاشيه اي شهر تعاملات سازنده اي با دستگاه هاي اجرايي برقرار کرده اند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد "محمد علي طالبي"در نشست کارگروه ارتقا اجتماعي، فرهنگي و سلامت ستاد بازآفريني شهري پايدار استان يزد گفت: حضور مردم در قالب سازمان های مردم نهاد برای پیگیری مشکلات مناطق حاشیه نشین یزد یک اتفاق خوب در استان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به شكل گيري سازمان هاي مردم نهاد در مناطق حاشيه اي شهر و پيگيري مطالبات مردمي در اين قالب گفت: سازمان هاي مردم نهاد، در مناطق حاشيه اي شهر فعاليت هاي خوبي داشته اند و تعاملات سازنده اي با دستگاه هاي اجرايي برقرار کرده اند.  
طالبی با اشاره به اینکه مردم در مناطق حاشیه نشین نیاز به پارک و فضای ورزشی و تفریحی دارند، گفت: دستگاههاي اجرايي به ويژه شهرداری باید با جدیت و بهترین شکل مطالبات اين مناطق را پيگيري كنند و با تشکل های مردم نهاد نيز همکاری داشته باشند.  
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان كرد: سازمان های مردم نهاد به نوعی وظایف را از دوش دولت بر می دارند بنابراین دستگاه های دولتی باید حامی سازمان های مردم نهاد باشند.
گفتنی است، در این نشست مصوب شد همه دستگاه¬ها ضمن همكاري با سازمان های مردم نهاد، نتایج گزارش های رصد و تحقیقات در مناطق حاشیه ای را در کارگروه مطرح نموده و گزارش کار اقدامات انجام شده را ارائه نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا