در جلسه هم‌اندیشی کتابداران شهرستان اردکان بر لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی و فعالیت‌های بخش کودک در کتابخانه‌های این شهرستان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد‌، حسین پایدار، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اردکان در این نشست ضمن تبیین جایگاه کتابخانه‌های این شهرستان در سطح استان طی 6 ماهه نخست سال 96، به بیان نکاتی در خصوص ارتقای خدمت‌رسانی در کتابخانه‌ها پرداخت.

وی با اعلام شروع دور جدید بازدیدهای کارشناسی از همه کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: در این دور از بازدیدها که با رویکرد فرهنگی و به منظور بررسی میزان فعالیت کتابخانه‌ها در حوزه فرهنگی و منابع برگزار خواهد شد، فعالیت‌های بخش کودک و برنامه‌هایی نظیر نشست‌های کتاب‌خوان، موردبررسی قرار می‌گیرد.

اشرف تقدیری، رابط فرهنگی و روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز در این نشست با تشکر از همکاری کتابداران در در برگزاری موفق برنامه‌های فرهنگی، تأثیرگذاری این فعالیت‌ها را منوط به انعکاس درست و به موقع آنها دانست و از کتابداران خواست برای شناساندن کتابخانه‌ها به مردم و جذب آنان، فعالیت‌ها و برنامه‌های کتابخانه متبوع خود را به شکل مطلوب اطلاع‌رسانی کنند.

این جلسه با ارائه پیشنهادها و راهکارهایی توسط کتابداران اردکانی در راستای ارتقای جایگاهعملکرد کتابخانه‌های شهرستان به پایان رسید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا