به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق با اعلام این مطلب گفت: با هماهنگی بین بخشی صورت گرفته بین دستگاه های اجرایی شهرستان، ساختمان بخشداری مرکزی بافق در سریع ترین زمان ممکن تکمیل و افتتاح شد.

محمد زاده رحمانی عنوان کرد: طرح این ساختمان در اردیبهشت ماه امسال با حضور امام جمعه، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد و مدیرعامل شرکت سنگ آهن کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه ظرف مدت 65 روز تکمیل شده است، افزود: این ساختمان با مساحت 250 مترمربع با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی شهرستان ساخته شده است.

فرماندار بافق در خصوص ضرورت اجراي اين پروژه، عنوان داشت: بخشداري كه عمدتا محل رجوع جامعه روستايي شهرستان است از ساختمان مستقل و با دسترسي سهل و روان برخوردار نبود.

 

زاده رحمانی عنوان داشت: علاوه بر استفاده از علم روز جهت احداث ساختمان بخشداری، از پیمانکار بومي شهرستان نیز جهت اجرای این طرح استفاده شد.

گفتنی است این ساختمان در هفته دولت امسال با حضور استاندار یزد افتتاح و در آینده نزدیک محل خدمت بخشداری مرکزی که هم اکنون در ساختمان  فرمانداری بافق مستقر است به محل جدید منتقل خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا