قدیریان: این جشنواره که در چهار بخش گرافیک، معماری، عکاسی و نقاشی برگزار می شود، سال گذشته نخستین برگزاری خود را با عنوان «پاتوق» تجربه کرده و در دومین دوره خود نیز با عنوان «پاتوق امن و طبیعت پایدار» به اجرا در می آید.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز دانشگاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد، احمدرضا قدیریان رئیس این مرکز با اعلام این خبر گفت: دومین جشنواره سراسری دانشجویی «تجسم هنر» با دو موضوع «شهدا» و «محیط زیست» و یک بخش پژوهشی با عنوان «خانواده متعالی» پذیرای آثار هنری دانشجویان سراسر کشور خواهد بود.

قدیریان افزود: این جشنواره که در چهار بخش گرافیک، معماری، عکاسی و نقاشی برگزار می شود، سال گذشته نخستین برگزاری خود را با عنوان «پاتوق» تجربه کرده و در دومین دوره خود نیز با عنوان «پاتوق امن و طبیعت پایدار» به اجرا در می آید.

احمدرضا قدیریان گفت: میزبان و برگزار کننده این جشنواره سراسری، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 47 تهران است که گروهی از مراکز علمی و دانشگاهی دیگر از جمله مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد نیز در برگزاری آن مشارکت دارند.

رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد یک یزد از دکتر شاهین فرزانه به عنوان دبیر اجرایی و از دکتر بهرام کلهرنیا به عنوان دبیر علمی جشنواره دانشجویی تجسم هنر نام برد و از همه دانشجویان علاقمند دعوت کرد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09014285806 تماس بگیرند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا