زاده رحمانی در نشست مشترک خود با مدیر مخابرات منطقه یزد ضمن تشكر از اجراي طرح هاي مخابراتي به خصوص اجراي فيبر در منزل و تامين زيرساخت لازم براي برخي از محلات فاقد تلفن ثابت، خواستار رفع نواقص و مشکلات موجود در پوشش آنتن دهی تلفن همراه و بستر اینترنت در روستاهای شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ نشست مشترک محمد زاده رحمانی فرماندار بافق با مهدی مقوم مدیر مخابرات منطقه یزد در محل اداره مخابرات بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با قدردانی از تلاش های مجموعه مخابرات استان در ایجاد و توسعه زیرساخت تلفن ثابت و همراه شهرستان بافق اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت سرعت اینترنت همراه در شهر بافق نسبت به سایر نقاط از وضعیت بسیار مناسبی برخوردار است.

محمد زاده رحمانی افزود: همچنین میزان گرایش و استفاده مردم بافق از شبکه های مجازی تلفن همراه بیش از سایر نقاط استان می باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان بافق یکی از قطب های گردشگری و توریست پذیر استان یزد محسوب می شود، تصریح کرد: یکی از مسائل مهم در این زمینه استفاده گردشگران از فضای مجازی و گروه های اجتماعی است.

زاده رحمانی افزود: متاسفانه برخی از روستاها بویژه روستاهای هدف گردشگری شهرستان بافق از پوشش اینترنت مناسبی برخوردار نیستند که با توجه به اهمیت این موضوع در رونق و توسعه گردشگری شهرستان، می طلبد نواقص موجود رفع شود.

در ابتدای این نشست مقوم مدیر مخابرات استان یزد نیز به بیان گزارشی از اقدامات، عملکرد و طرحهای در دست اقدام این شرکت در شهرستان بافق پرداخت و يادآور شد: در يك سال و نيم گذشته به غير از اجراي طرح فيبر نوري بافق - فهرج،  ٥ ميليارد و ٢٠٠ ميليون تومان جهت طرح هاي مخابراتي داخل شهر هزينه شده است.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_151112.jpeg

 











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا