غلامعلي سفيد در سخنان خود در‌اين‌باره گفت: اين حکم با مباني آزادگي و شرع سازگار نيست. شوراي شهر بايد در قبال اين حکم توجيه شود و بايد مردم را توجيه کنيم.

یزدفردا:واكنش مهندس سفید رئيس شوراي شهر يزد به تعليق عضو زرتشتي شورا :اين حکم با مباني آزادگي و شرع سازگار نيست/در صورت قطعي‌شدن دیگری رییس شود و این حکم را ابلاغ کند

یزدفردا:رئيس شوراي شهر يزد در جلسه علنی  شوراي اسلامی شهر یزد از تعليق حکم سپنتا نيکنام انتقاد کرد و اظهار داشت:  «مجري اين دستورالعمل نخواهم بود و هر زماني که اين حکم قطعي شد، يکي ديگر رئيس بشود و اين حکم را ابلاغ کند.».
به گزارش یزدفردا:غلامعلي سفيد در سخنان خود در‌اين‌باره گفت: اين حکم با مباني آزادگي و شرع سازگار نيست. شوراي شهر بايد در قبال اين حکم توجيه شود و بايد مردم را توجيه کنيم.

وی در ادامه افزود:آقاي نيکنام چهار سال است عضو شورا بوده است، کار کرده است، هيچ خلاف شرعي از وي سر نزده است، چطور يک‌دفعه در اين دوره، حضورش خلاف شرع شده است؟ و يک‌دفعه ضوابط و قواعد و پايه‌هاي تصميم‌گيري تغيير مي‌کند؟
مهندس غلامعلی سفید با واکنش تند به این موضوع اظهار داشت: «بنده به صراحت قبلا اعلام کردم، اينجا هم دوباره اعلام مي‌کنم، مجري اين دستورالعمل نخواهم بود و هر زماني که اين حکم قطعي شد، يکي ديگر رئيس بشود و اين حکم را ابلاغ کند.

وی افزود:من با عقل خودم با دين خودم با آنچه که از آزادي و دينداري مي‌دانم،با اين حکم سازگار نيست».

گفتنی است :واکنش مهندس سفید در شبکه های اجتماعی با واکنش مختلفی روبرو بوده و دربیشتر محافل این گفته که "يکي ديگر رئيس بشود و اين حکم را ابلاغ کند"که به معنی استعفا از ریاست شورا تعبیر می شود  را به استعفا از عضویت شورا تعبیر کرده اند .

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_151112.jpeg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا