سمينار آموزشي فيبرنوري تانوما، (FTTH) با حضور تعدادي از مسئولان و اعضاي برگزيده گروه برق سازمان نظام مهندسي استان يزد و مخابرات منطقه يزد در محل سالن ويدئو كنفرانس مجتمع مخابراتي امام حسين (ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مخابرات منطقه يزد، در پي تفاهم نامه همكاري شركت مخابرات ايران و سازمان نظام مهندسي ساختمان در خصوص همكاري دو جانبه در زمينه سرويس هاي مبتني بر فيبرنوري، سمينار آموزشي به صورت همزمان با حضور نمايندگان مشابه ساير استانها و مديران مخابرات از طريق ويدئوكنفرانس برگزار شد.

تبيين مباني و خدمات مبتني بر فناوري FTTH و دستيابي به راهكارهايي براي سهولت در بسترسازي ساختمان هاي موجود و يا در دست ساخت براي پروژه مذكور از جمله هدف هاي تشكيل اين سمينار بود كه حاضران در مورد تهيه و تدوين، طراحي اجرا ، آموزش طراحي و  كنترل و بازرسي اجراي فيبرنوري در ساختمان ها، آموزش هاي لازم را فراگرفتند.

پس از پايان اين نشست آموزشي، مهدي مقوم مدير مخابرات منطقه يزد گزارشي در مورد هزينه هاي سرمايه اي اجراي طرح يد شده توسط مخابرات را ارايه كرد و افزود: اميدواريم با تعامل و همكاري سازمان نظام مهندسي، مخابرات منطقه يزد بتواند در ارايه خدمات مبتني بر فيبر نوري در كشور پيشتاز باشد.

 در ادامه، اسدي نايب رئيس سازمان نظام مهندسي ضمن تشكر از مدير و مسئولان مخابرات آمادگي هرگونه همكاري براي بسترسازي پروژه فيبر نوري در استان را اعلام كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا