مراسم تجليل از نمونه هاي ترافيكي شهر يزد با حضور فرماندار، مديركل دفتر فني، حمل و نقل و ترافيك استانداري، رؤساي پليس راه و راهور و جمعي ديگر از مسئولين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، « مصطفي سالاري » در مراسم تجليل از نمونه هاي ترافيكي شهر يزد با تبريك هفته نيروي انتظامي و تقدير از زحمات پرسنل اين نيرو در تأمين نظم و امنيت در سطح جامعه اظهار داشت: مجموعه پليس راه و راهور در چند سال گذشته با برنامه ريزي و اجرايي نمودن طرح هاي مختلف با همكاري ساير نهادهاي مسئول در اين زمينه توانسته اند آمار مربوط به تصادفات و خسارت هاي ناشي از آن را كاهش دهند.

فرماندار يزد خواستار توسعه فعاليت هاي پويش هاي مردمي به منظور ارتقاي سطح فرهنگ ترافيك در شهر يزد شد و تصريح كرد: همراهی وهمدلی مردم و مسئولين در ارتقاء فرهنگ تأثير بيشتري دارد و در اين زمينه نمونه هاي برتر ترافيك شهري مي توانند با انتقال فرهنگ و آموزه ها در اين مسير كمك كار دستگاه هاي ذيربط باشند.

وي با اشاره به ثبت جهاني شهر يزد در يونسكو در ماه هاي اخير افزود: يزد به عنوان یک شهر تاريخي كه مقصد سفر بسياري از گردشگران خارجي از اقصي نقاط دنيا مي باشد باید داراي فرهنگ ترافیکی بالايي هم باشد.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان يزد با تأكيد به اينكه ارتقای فرهنگ ترافیک با آموزش امکان‎‎پذیر است خاطرنشان كرد: آموزش هدفمند به رده هاي مختلف جامعه رکن محوری و تأثيرگذار در ارتقای فرهنگ ترافیکی است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا