محمد زاده رحمانی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان توسعه و آبادانی جامعه را در گرو تامین امنیت عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بافق؛ همزمان با هفته نيروي انتظامي، صبحگاه مشترك نیروهای نظامي و انتظامي بافق با حضور امام جمعه و فرماندار ، اعضاي شوراي تامين و جمعي از مسئولان ادارات و خانواده معظم شهدا در محل ستاد فرماندهی انتظامی بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی به جایگاه بالای امنیت در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت به عنوان دومين نیاز ضروری هر انسان بعد از نيازهاي فيزيولوژيك در جامعه می باشد.

محمد زاده رحمانی توسعه و آبادانی جامعه را در گرو تامین امنیت عنوان کرد و افزود: باعث افتخار است در کشوری زندگی می کنیم که در سایه فرماندهی معظم کل قوا و زحمات و تلاش های دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی، علی رغم اینکه پیرامون مرزهای کشور پر از آشوب و ناامنی است، کشور ما در امنیت و ثبات  کامل به سر می برد.

گفتنی است اجراي سان و بازديد از يگانهاي مستقر در ميدان، اهدا گل توسط دانش آموزان، اجراي برنامه نمادين کشف مواد مخدر، مراسم ترفيع درجه دو نفر از پرسنل و تجلیل از نیروهای نمونه و بازنشسته نیروی انتظامی شهرستان از جمله برنامه هاي اين صبحگاه مشترك بود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا