به گزارش خبرنگار یزد فرد درطبس :معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس: پاس داشتن حرمت سالمندان موجب برکت الهی است


  پیام سید مهدی طلائی مقدم به مناسبت فرارسیدن روز سالمند:
 فرا رسیدن  روزجهانی سالمند فرصتی است طلایی و خدایی تا براساس تعالیم عالیه اسلامی، پیران خویش را تکریم کنیم و با خویشان سالخورده دیدار نماییم و با لطافت گفتار و رفتار، این ناخدایان بازمانده از کشتی زندگی را بنوازیم.

 طلائی مقدم در این پیام می افزاید: سالمندان دفتر و کتابی از تجربه هستند که هر ورقی از آنان پند و تجربه و هر صفحه از آن سرشار از حکمت و اندیشه است و عنایت داشتن به این گنجینه های مهربان و پاس داشتن حقوق و حرمت آنان موجب برکت و رحمت الهی است.

طلائی مقدم در ادامه آورده است: اینجانب به همه پیران عشق اعم از معلمان و اساتید و خدمتگزاران جامعه و سالخوردگان کار و کوشش و تلاش در جای جای این شهرستان  دارالعباده روز جهانی سالمند را تبریک عرض می کنم و ارادت خالصانه خویش را به آنان تقدیم می دارم و از جوانان پرشور و عزیزی که احترام سالمندان و استفاده از تجارب آنان را بر خویش واجب می شمارند و محبت به آنان را محبت به خدای خوبی ها می دانند صمیمانه سپاسگزارم.

طلائی مقدم  اضافه کرده است: امیدوارم خداوند سبحان در این مسیر به همه ما توفیق عنایت فرماید تا زندگی ها را از عطوفت و مهربانی و سداد و وفا و صفا لبریز سازیم. نهم مهر ماه روز جهانی سالمندان نامگذاری شده است.

 سید مهدی طلائی مقدم
 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا