یزد دوستت داریم و برای پاسداشت فرهنگ پاکت برای حراست از ثروت اندوخته شده ات به نام دارالعلم و دارالعباده بودنت چند کلامی فارغ از تعصبات و تنگ نظریهای حزبی و گروهی و منافع شخص می نویسیم .
این روزها روزهای ظلم ستیزی و گرامی داشت یاد و خاطره حماسه کربلاست
پس برای ظلمی که برتو می رود می نویسیم .
هیچ چیز مثل رهبران شایسته و مسئولین آگاه و دلسوز و خدمتگزار نمی تواند مسیر پیشرفت یک شهر را رقم بزند
این روزها روزهایی است که همه در تب و تاب انتخاب یک استاندار شایسته برای استان یزد هستند اما آسیب اصلی در این مسیر این است که در یک سیستم "شایسته سالار ستیز" انتخاب یک فرد شایسته کاری بسیار دشوار است!

انسانهایی که قسم خوردند جز صلاح مردم و نظام جمهوری اسلامی را در نظر نگیرند امروز قسم شکسته و آگاهانه یا نا آگاهانه دریک سیستم برده پرور به دنبال شخصی می گردند که قبل از هرچیز برده و اصطلاحا آدم آنها باشد
کسی خوب است که نفع شخصی آنها را تامین کند . وگرنه بسیاری از کسانی که به عنوان گزینه مطرح شدند و رد شدند هم دلسوز بودند هم آگاه و هم توانا .
از خدا می خواهیم این عزیزان تاثیر گذار را از منیت دور کند و در یک جلسه جامع که می تواند از نمایندگان استان ،امام جمعه محترم و تاثیر گذاران واقعی احزاب تشکیل شده باشد بار دیگر افراد را مرور کنند وتا دیرنشده از شایستگان موجود یکی را انتخاب کرده و انتظارات خود را تعریف کرده و بعد از انتصاب همه حمایت کنند تا به اهداف والای استان برسیم فارغ از اینکه استاندار آدمهایش را چگونه انتخاب می کند.

آنچه مهم است این است که استاندار منتخب چون شهردار یک شهر متعهد به پیگیری پیشرفتهای پیش رو باشد انشالله .
امضا
فردایی . که مهم نیست کی باشد مهم این است که چی گفته

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا