به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیر کل و تعدادی از مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به همراه مسئولان بسیج و سپاه الغدیر ، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تعدادی از خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این دیدار با گرامی داشت هفته دفاع مقدس از مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل و بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام و شهدا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل " علی نمازی " گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا و صبر و پایداری خانواده های معظم آنان هستیم و تجلیل از شهدا و تکریم و سرکشی از خانواده های این عزیزان وظیفه همه ماست.

وی روحیه شهادت طلبی شهدا را یادآور شد و آنان را مایه عزت و افتخار کشور و ملت دانست و افزود: عزت و افتخاری که شهیدان در هشت سال دفاع مقدس و سایر صحنه های انقلاب اسلامی آفریدند برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

وی بر پاسداری از دستاوردها، اهداف و آرمان های امام راحل و شهدا و ادامه راه آنان تاکید کرد و گفت: امنیت و آرامش جامعه ما از برکت خون های پاک شهیدان است.

در این دیدار پدران ، مادران و همسران شهدا به بیان گوشه ای از زندگانی، خاطرات، اخلاص و ایثار شهدا پرداختند و خدامحوری، مردم داری و داشتن روحیه شهادت طلبی و خدمت به مردم  را از ویژگی های بارز شهدا برشمردند.

در دیدار یاد شده ضمن بررسی مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهیدان امیر آبرود، مهدی رضایی ، حسین سجادیان و محمد حسین ملاحسینی از مقام شامخ آنان و سایر شهدا تجلیل شد.

این شهیدان در عملیات های مختلف هشت سال دفاع مقدس از جمله الفجر 2، 4 و رزمی، دفاعی، توپخانه ای به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا