فرماندار بافق بر تقویت اعتماد بنفس و خودباوری بانوان شهرستان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ زاده رحمانی در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان بافق که با حضور مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ممانعتی برای حضور و فعالیت بانوان در سمت های ادارات شهرستان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بیش از نيمي از جامعه بافق را بانوان تشکیل می دهند تصریح کرد: عدم حضور كانديداي زن در شورای شهر یک نقيصه بود.

زاده رحمانی همچنین اشاره ای به وجود امکانات ورزشی در بافق و شهرک آهنشهر داشت و خاطر نشان کرد: علاوه بر پارک بانوان که در ۶ هزار متر مربع  توسط شهرداري ساخته و احداث شده است، مجموعه ديگري در آهنشهر نيز با وسعت ۲۸ هزار متر مربع و با انواع امکانات در چند ماه  آینده براي استفاده اختصاصي بانوان به بهره برداری می رسد.

فرماندار بافق همچنین از بکارگیری بانوان بافقی در پست های مدیریتی این شهرستان خبر داد و افزود: هشت اداره و مراکز دانشگاهی با مدیریت بانوان اداره می شود که خوشبختانه پیشرفت های قابل قبولی نیز در حوزه کاری خود داشته اند.

وی حمایت خوب کمیته امداد و مراکز خیریه در جهت حمایت از زنان  سرپرست خانوار و بد سرپرست را ستود و گفت: کارهای ارزنده ای برای چنین خانواده های در شهرستان انجام شده است.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا