معلمی اثرگذاراست که که درمحیط مدرسه و کلاس درس شور و نشاط ایجاد کند و شهید ساداتی این ویژگی ها را داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز مراسم یاد وخاطره مربی تربیتی شهید سید جلیل ساداتی در نمازخانه اداره کل آموزش وپرورش برگزارشد .

دراین مراسم مدیرکل آموزش وپرورش با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والا مقام دفاع مقدس ملت ایران به ویژه 124 معلم شهید و افزون بر1هزار دانش اموزشهید استان یزد گفت : شهدای دفاع مقدس از پیشتازان خدمت بی منت به  اسلام وایران هستند

"احمد شیرزاد" با تجلیل از مربی تربیتی شهید سید جلیل ساداتی گفت : شهید ساداتی از معلمان اثر گذار ، مربیان شاخص و رزمندگانی مخلصی بود که با نثار خون خود دراین راه جاودانه شد .

شیرزاد ویژگی های معلمان اثر گذار در نظام تعلیم وتربیت  را برشمرد و گفت : معلمی اثرگذاراست که که درمحیط مدرسه و کلاس درس شور و نشاط ایجاد کند  و شهید ساداتی این ویژگی ها را داشت  .

وی با اشاره به تقارن ماه محرم و فصل بازگشائی مدارس گفت : ما دراین ماه برای بزرگ معلم کربلا و یاران شهیدش عزاداری می کنیم و بر سر وسینه می زنیم و چه نیکوست که  همه ما درمقابل معلم دست به سینه باشیم و برای ارتقای کیفیت آموزشی و خدمت به دانش آموزان و اولیا تلاش کنیم .

درادامه این مراسم برادر شهید ساداتی به نمایندگی از خانواده این شهید والامقام، بخشی از وصیت نامه این شهید والمقام را قرائت کرد و خاطراتی را ازایشان ذکرکرد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا