یزد فردا : مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی استان روز ۱۳ محرم با حضور تمام هیئت‌ها و با یک نام در میدان امیرچقماق یزد برگزار می‌شود.


نشست برنامه‌ریزی تجمع 13 محرم هیئت‌های استان یزد در تکیه امیر چقماق عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان  برگزار شد.
حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی کوهستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم با تسلیت ایام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: اجتماع عزاداران حسینی در روز 13 محرم در تکیه امیرچقماق  نماد اتحاد و وحدت هیئت مذهبی و پیروان اهل بیت(ع) است.
وی بر ضرورت استمرار این حرکت پرشور مردمی تاکید کرد کرد و خواستار همراهی و همکاری همه هیئت  مذهبی استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم شد.
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد بر لزوم مردمی برگزار شدن این تجمع عظیم تاکید و افزود: دستگاه‌های مرتبط با برگزاری این مراسم کمال همکاری را با دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن داشته باشند.
سیدمحمود حسینی رئیس هیئت رزمندگان استان یزد در این جلسه بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید کرد و اظهار داشت: این مراسم باید با حمایت دستگاه‌های نظارتی و به صورت مردمی برگزار شود.
وی با اشاره به همکاری خوب هیئت‌های استان در برگزاری تجمع هیئت‌های مذهبی در سال گذشته اظهار داشت: برگزاری باشکوه این مراسم نیازمند اطلاع‌رسانی مناسب از طریق رسانه‌ها به ویژه صدا و سیمای استان است.
سیدعلی فقیه‌زاده رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان هم در این مراسم اظهار داشت: تجمع هیئت‌های مذهبی استان در 13 محرم نمونه‌ای کامل از وحدت و همدلی بین هیئت‌های مذهبی استان است.
وی لازمه برگزاری پرشور این مراسم را حضور هیئت‌ها در این مراسم دانست و افزود: می‌توان با پیگیری‌های لازم این مراسم را از شبکه‌های سراسری پخش کرد.
سید حسن حسینی مسئول دبیرخانه "یزد حسینیه ایران" هم در این نشست اظهار داشت: سال گذشته با همکاری هیئت‌های استان مراسمی خوبی برگزار و سعی شد از همه سلیقه‌ها و گرایش‌ها در برگزاری باشکوه این مراسم استفاده شود.
وی با تقدیر از هیئت‌های استان در برگزاری این مراسم در سال گذشته افزود: به دنبال آن هستیم تا در کنار این تجمع بزرگ رویدادهای فرهنگی مختلفی را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.
محمدرضا محبی رئیس سازمان بسیج مداحان استان نیز در این جلسه گفت: اجتماع 13 محرم مردم یزد که از شور عظیمی برخوردار است پیامی به همراه دارد که در قالب عنوان "یزد، حسینیه ایران" نمود پیدا می‌کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا