یزد فردا : حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد ایام سوگواری امام حسین(ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: آن حضرت یکی از اصلی‌ترین اهداف این قیام را احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که امر به معروف و نهی از منکر به صورت درست در جامعه احیا و نهادینه شود، قطعا جلوی بسیاری از منکرات و مشکلات جامعه گرفته می‌شود.
امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: دهه اول محرم در جمهوری اسلامی ایران به عنوان دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده و لازم است که احیای امر به معروف و نهی از منکر را به صورت عملی در جامعه انجام دهیم.
وی به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این که امسال ماه محرم الحرام و هفته دفاع مقدس در یک روز شروع می‌شوند، یک اتفاق خوب است چرا که رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با روحیه‌ای عاشورایی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
غفوری ادامه داد: در زمان امام حسین(ع)، افرادی مقابل آن حضرت قرار گرفتند که ادعای اسلام داشتند و خود را مسلمان می‌دانستند و نماز می‌خواندند در حالی که با اسم اسلام به دین و مسلمانان و آن حضرت ظلم می‌کردند.
امام جمعه موقت میبد تصریح کرد: الان هم استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا با ایجاد گروه‌هایی، به اسم اسلام به مسلمانان مظلوم و بی‌پناه در کشورهای اسلامی به ویژه سوریه و عراق و فلسطین و یمن ظلم می‌کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا