یز دفردا: امام جمعه اردکان گفت : مقام معظم رهبری در مبارزه با آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی همواره راه امام حسین(ع) را در جهاد و مقاومت علیه ظلم و ستم ادامه می دهند.

حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر ، در خطبه های نماز جمعه امروز اردکان افزود : اسلام توسط سیدالشهدا زنده شد، در هر زمانه ای یزیدی به دنیا می آید و انسان آزاده ای ، ماموریت پیدا می کند که در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کند .
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این زمانه در مقابل ظلم ایستادگی کردند و از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.
خطیب جمعه اردکان در بخشی از خطبه ها با بیان اینکه دونالد ترامپ ریس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد حرف‌های نامربوط علیه ایران زد و برجام را به زیر سئوال برد ،افزود: اتحاد و همدلی در مردم ایران جواب دندان شکنی به آنها خواهد داد و این سخنرانی به نفع ما تمام خواهد شد .
شاکر در ادامه ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و با بیان اینکه مجالس عزاداری باید در شان اهل بیت و حضرت امام حسین (ع) باشد، تصریح کرد: هیات های عزاداری نیز با رعایت مسایل شرعی ، سر و صدای ناهنجار و خلاف شرع انجام ندهند .
وی با تبریک آغاز سال تحصیلی 97-96 افزود: معلمان باید فرزندان و جوانان جامعه را از لحاظ اخلاقی و مذهبی آموزش دهند و سرنوشت دانش آموزی گاهی با آموزش تغییر می کند و تشویق معلم نیز سرنوشت جامعه را تغییر می دهد .
امام جمعه اردکان اظهار امیدواری کرد : سال تحصیلی پرباری به خاطر تقارن با ماه محرم در پیش روی خواهیم داشت ،چرا که با کمک امام حسین (ع) در کنار علم به تقوی و اعتقاد الهی توسل کرده ایم .
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردکان با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس نیز همراه است، افزود: هفته دفاع مقدس هفته تجدید میثاق با شهدا و پیمان با آرمان های انقلاب و مقام معظم رهبری است که پیام ایستادگی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس نمونه ای از این ایستادگی است.
اردکان 98 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا