به گزارش خبرنگار یزد فردادر طبس در اولین روز از هفته دفاع مقدس معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس، پاسداران و مسئولین نهاد ها با امام جمعه در نهاد امام جمعه شهرستان طبس دیدار نمود.

حجت الاسلام سیدابراهیم مهاجریان مقدم صبح دیروز در دیدار بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان طبس در آستانه هفته دفاع مقدس با اشاره به رویداد مباهله در صدر اسلام گفت: باید مراقب باشیم فرهنگ بیگانه در جامعه ما نفوذ نکند، بهترین، پیشرفته‌ترین فرهنگ که سعادت انسان را تامین می‌کند فرهنگ اسلام است.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم افزود: امسال محرم و هفته دفاع مقدس همراه شده و دفاع مقدس از ثمرات و نتایج محرم است که اگر محرم نبود اسلام و دفاع وجود نداشت و مردم از محرم درس گرفتند که در مقابل ظالم ایستادگی کنند.

امام جمعه طبس تاکید کرد: سخنرانان در ایام محرم روح شهادت طلبی را در بین مردم ترویج کنند که دشمنان تمام تلاش خود را می‌کنند که این روح شهادت طلبی را از جامعه بزدایند.

وی بیان کرد: در روزهای گذشته با جمعی از مردم به نمایندگی از مردم شهرستان طبس خدمت استاندار جدید رسیدیم و خیر مقدم و آمادگی همکاری خود را اعلام کردیم و مشکلات شهرستان را به عرض ایشان رساندیم و همچنین با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردیم.

 تجلیل امام جمعه طبس از سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل

امام جمعه طبس با اشاره به حضور رئیس جمهور در سازمان ملل گفت: دکتر روحانی با صلابت و قدرت و سربلندی در سازمان ملل حضور یافت و سخنرانی کرد که به برکت ایثار و فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و در طول انقلاب است.

وی افزود: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل بسیار با عزت و اقتدار بود و در مقابل شاخ و شانه کشیدن های آقای ترامپ احمق ایستادند.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم با اشاره به اهمیت موضوع فلسطین در جهان اسلام افزود: رئیس جمهور در سازمان ملل در خصوص فلسطین گفت: «نمی‌شود مردم فلسطین توسط رژیمی شرور و نژادپرست از کمترین حقوق انسانی محروم باشند و غاصبان این سرزمین در امنیت».

وی بیان کرد: از موضع قاطع و محکم رئیس جمهور در سازمان ملل تشکر می‌کنیم.

امام جمعه طبس با بیان این که از روز اول آفرینش حق و باطل در مقابل هم بودند افزود: امروز شیطان در چهره آمریکا ظاهر شده است و یکی از آسیب هایی که ممکن است دچار این مبارزه شود این است که جبهه حق در اثر طولانی شدن مبارزه خسته شود که در این صورت پیروزی باطل قطعی می‌شود.

وی با اشاره به حدیثی از ائمه معصومین(ع) افزود: در تعقیب دشمن نباید سستی نشان داد و یکی از پیام های مهم هفته دفاع مقدس این است که خسته نشویم و احساس خستگی در مقابل دشمن نکنیم چرا که روش های جنگ دشمن روز به روز پیچیده می‌شود و ما هم باید با وجود این پیچیدگی ها به مبارزه ادامه دهیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا