دکتر مناقب مدیر عامل بیمارستان حضرت سیدالشهداء(ع) یزد: «امیدوارم برکات حضرت سید الشهداء (ع) در زندگی بازنشستگان و پزشکان این بیمارستان جاری باشد»

به گزارش خبرنگارروابط عمومی بیمارستان سیدالشهدا(ع) یزد با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد صدوقی رئیس هیأت امنای سازمان خیریه حضرت سید الشهدا(ع)، هیأت مدیره سازمان خیریه حضرت سید الشهدا(ع) و پرسنل بیمارستان آئین تجلیل و تقدیر از زحمات پنج نفر از بازنشستگان، 5 نفر از پزشکان و 2 نفر از همکاران دانشجوی پزشک تقدیر و تشکر شد.

در این آئین دکتر مرتضی مناقب مدیر عامل بیمارستان حضرت سید الشهداء در سخنانی کوتاه ضمن خوش آمد گویی به همکاران گفت:«در حال برگزاری مراسمی هستیم به پاس تجلیل از زحمات بازنشستگان، همکارانی که توفیق بازنشستگی به دست آوردند و امیدواریم از برکات حضرت سید الشهداء در زندگی بهره مند شوند» وی در ادامه از انتخاب 5 نفر از پزشکان که بالاترین امتیاز را در نظر سنجی از بیماران به واسطه خدمات در حوزه سلامت کسب کرده بودند خبر داد و گفت:« بدون دخالت بیمارستان و با همکاری شرکتی در زمینه آمار و اطلاع رسانی اطلاعات کسب شده از سوی بیماران این 5 پزشک انتخاب شده اند که امروز در مقام تجلیل از آنها  بر می خیزیم.»

مناقب نظرسنجی های دیگر بیمارستان سیدالشهد(ع) یزد را شامل نظرسنجی از مجموعه مدیریتی بیمارستان، میزان رضایت مندی بیماران ، میزان رضایت مندی پزشکان و رضایت مندی از سوی پرسنل بیمارستان بیان کرد.

در ادامه دکتر احمد حائریان رئیس هیأت مدیره بیمارستان سیدالشهداء (ع) یزد، با تقدیر از بازنشستگان گفت:« بازنشستگان با پشت سر گذاشتن 30 سال از عمر با برکت خود، فرصت 30 سال خدمت به مردم و به سلامت مردم را به دست آوردند و این چیز گرانبهایی است.

در پایان مراسم از بازنشستگان حبیب الله شمسی پور، حمیده سعادتمند، محمد علی خراسانی، محمدرضا همتی و فاطمه کهدویی تقدیر شد.

پزشکان منتخب شده نیز آقایان دکتر محمد علی شهاب، سید مصطفی شیریزدی،فرشید فروزنیا و سید جلیل میرحسینی و سرکار خانم دکتر بتول توکلی بودند . همچنین از دانشجویان همکار پزشکی خانم دکتر فاطمه حاتمی و سمیه السادات میربافقی تقدیر و تشکر گردید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا