همزمان با سراسر کشور،جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان اول ابتدایی به صورت نمادین در آموزشگاه تلاش روستای علی آباد از توابع بخش مرکزی بهاباد برگزارشد.

همزمان با سراسر کشور،جشن شکوفه ها ویژه دانش آموزان اول ابتدایی به صورت نمادین در آموزشگاه تلاش روستای علی آباد از توابع بخش مرکزی بهاباد برگزارشد .

مدیر اداره آموزش و پرورش بهاباد در مراسم جشن شکوفه ها در جمع دانش آموزان بهابادی ، اظهارداشت : 300 کلاس اولی وتعدادی  پیش دبستانی در این شهرستان راهی کلاسهای درس می شوند و آغاز سال تحصیلی خود را جشن می گیرند .

   حسن عبداللهیان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و ماه مهر ماه مدرسه و تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم در این ایام گفت : 2700 نفر دانش آموز در 52  آموزشگاه در این شهرستان در سال جدید تحصیل می کنند که این تعداد نسبت به سال قبل 4 درصد رشد داشته است .

وی تصریح کرد: با اجرای پروژه مهر در تمامی مدارس شهرستان بهاباد ، علاوه بر شاداب سازی محیط فیزیکی مدارس ، کار ساماندهی کلیه نیروهای آموزشی نیز انجام شده تا دانش آموزان از نخستین روز آغاز مدرسه ، کار تحصیل را آغاز کنندودر این زمینه  شهرستان بهاباد برای سومین سال پیاپی رتبه نخست پروژه مهر را درسطح استان یزد از آن خود کرده است.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد ازجذب  بیش از 25 نفر از طریق دانشگاه  فرهنگیان  و آزمون‌های استخدامی در آموزش و پرورش شهرستان بهاباد و همچنین بهره برداری  از دو آموزشگاه طرح برکت در بهاباد و احمد آباد خبر داد و افزود: در سال تحصیلی جدید به حول و قوه الهی هیچ گونه مشکلی از بابت کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی مناسب در شهرستان نخواهیم داشت.

درادامه این مراسم نیز محمد هوشمند معاون فرماندار بهاباد نیز در سخنانی آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدار را به تمامی دانش آموزان کلاس اولی تبریک گغت 

درپایان دانش آموزان کلاس اولی با حضوردر سر کلاس درس با مدرسه و کلاس و معلمهای خود آشنا شدند 

انتهای پیام/ 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا