به گزارش خبر نگار یزد فردادر طبس

سرمایه گذاری ترکها در طبس
اقتصاد درون زا و برون نگر؛ اساس کار #فرماندار_طلایی_طبس

 

درجلسه ای که با حضور سرمایه گذاران کشور ترکیه و معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در محل معاونت استانداری و فرمانداری ویژه طبس برگزار شد، بر همکاری دو جانبه در جهت تقویت حضور سرمایه گذاران در شهرستان به ویژه صنایع جوار معدنی تاکید گردید.

در این نشست که پیرامون سرمایه گذاری در معدن فلورسین برگزار گردید، آقای sabri karahan ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران وبه ویژه شهرستان طبس از تعامل و همکاری
ادارات ومیهمان نوازی مردم طبس تشکر کرد وگزارشی از نحوه سرمایه گذاری در معدن فلورسین بیان نمود. وی همچنین اعلام کرد: به دنبال این هستیم تا برند محصول مذکور با نام طبس در بازار جهانی مطرح گردد.

درادامه نیز طلائی مقدم، معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از کشور ترکیه به نیکی یاد نمود و بیان کرد؛ کشور دوست و همسایه نزدیکی های فرهنگی زیادی با ایران دارد و از اینکه شاهد حضور سرمایه گذاران این کشور در شهرستان طبس هستیم بسیار خوشحال بوده و آمادگی همکاری در چهار چوب ضوابط و دستورالعمل های  دیپلماسی ونحوه تعامل با سرمایه گذاران خارجی هستیم.

 لازم به ذکر است فلورسین عمدتاً در صنایع فولادی و  ذوب آهن مصرف می‌گردد وقطعا فرآوری و به ویژه دانه بندی صحیح این محصول در شهرستان می تواند نقش به‌سزایی در تکمیل چرخ فرآوری صنعتی طبس داشته باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا