مديركل امور بانوان و خانواده استانداري يزد در نشست با بانوان عضو شوراهاي اسلامي شهر در سراسر استان گفت: بانوان راه يافته به شوراي اسلامي شهر با فعاليت موثر در عرصه هاي مختلف مي توانند علاوه بر پاسخگويي به اعتماد مردم زمينه حضور و نقش آفريني بانوان در ساير عرصه ها را نيز تقويت كنند.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد "رقيه كرمانيان" در نشست هم انديشي بانوان عضو شوراهاي اسلامي شهر در سراسر استان هدف از نشست را تقويت انسجام و اجراي برنامه هاي در زمينه هاي رونق اشتغال و نقش آفريني اجتماعي بانوان در عرصه هاي مختلف به ويژه كانون خانواده دانست و افزود: اميدواريم فعاليت و كارآمدي بانوان در اين عرصه پاسخگوي اعتماد مردم باشد و زمينه ارتقاء جايگاه بانوان توانمند در ساير عرصه ها را نيز فرآهم آورد.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري يزد افرود: شناسايي بانواني كه بتوانند در موضوعات مورد نياز جامعه به خوبي ايفاي نقش نمايند يكي از موضوعات مهم پيش رو است تا بتوانيم استعداد و توانايي ها را در مسيري نتيجه بخش به كار بگيريم و اين مهم نيازمند ظرفيت سازي از سوي مسئولان و همراهي بانوان در تمام سطوح است.
تشكيل پارلمان بانوان، حمايت از مشاغل خانگي، ايجاد پارك هاي كسب و كار در شهرستان هاي مختلف از جمله پيشنهاداتي بود كه مديركل بانوان و خانواده استانداري يزد در جلسه مطرح و همكاري اعضاي شوراهاي اسلامي شهر در سراسر استان را براي تحقق اين موضوعات خواستار شد.
گفتني است در اين جلسه بانوان عضو شوراهاي اسلامي شهر در استان به بيان ديدگاه ها و موضوعات پيش روي هر شهرستان پرداخته و تجربه هاي موفق در هر زمينه به اشتراك گذاشته شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا