رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در بازدید از واحد خبر صدا و سیما مرکز یزد با مدیر خبر و کادر خبری این مرکز دیدار و گفتگو کرد و موفقیت آنان را در جشنواره کشوری صدا و سیما تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان، وی که به دعوت آقای جعفری معاون امور اطلاعات و اخبار صدا و سیمای یزد در این مرکز حضور یافته بود، در نشستی به بحث و تبادل نظر درباره اهمیت اطلاع رسانی در زمینه رعایت مقررات ملی ساختمان و فرهنگ سازی برای کاهش تخلفات ساختمانی پرداخت.

وی همکاری سایر دستگاه ها از جمله استانداری، شورای شهر و شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی را در جهت ترغیب مردم به اخذ پروانه و شناسنامه فنی و ملکی و رعایت مقررات ملی ساختمان مهم خواند و ضرورت رعایت مبحث 19 مقررات ملی در جهت حفظ منافع بهره برداران و مصرف بهینه انرژی را مورد تاکید قرارداد و افزود: ساخت و سازهای بدون پروانه دارای علت های مختلف است که لازم است در جلسه مشترکی با دستگاه های مرتبط بررسی گردد و واحد خبر صدا و سیما می تواند با جمع آوری نظرات مردمی به موضوع کمک کند.

در این دیدار آقای جعفری معاون خبر صدا وسیما  با تشریح محتوای بخش های مختلف خبری مرکز یزد، آمادگی این مجموعه را برای تهیه و پخش  افزونتر خبرها و گزارش های آموزنده و هشدار دهنده در زمینه مسائل ساخت و ساز اعلام کرد. 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا