محمد زاده رحمانی در نشست شورای آموزش و پرورش بافق گفت: همه اشخاص حقیقی و تمامی خانواده ها به کمک آموزش و پرورش بیایند گرچه اشخاص حقوقی شامل شركت ها و كارخانجات از جمله شركت سنگ آهن مركزي بخصوص براي ساخت مدارس جديد كمك هاي قابل توجهي نموده اند اما افراد و اشخاص هم بايد مانند ساير شهرستان هاي موفق به كمك مدارس بيايند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در جلسه 177 ام شورای آموزش و پرورش بافق که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و برخی از مسئولان محلی و معاونین آموزش و پروش بافق در محل تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه در فرهنگ ما مشارکت اولیا برای هزینه کردن در تحصیل و آموزش فرزندان خود نهادینه نشده است.

محمد زاده رحمانی تصریح کرد: به همین خاطر در خصوص  پرورش نیروی انسانی کارآمد و پویا در نسل جدید با مشكل مواجه هستیم و اگر در حال حاضر براي آن، فكري بر نداريم، در آينده ضرر و زيان قابل توجهي متوجه منطقه و شهرستان مي شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه سخت افزاری انجام شده است، گفت: در ۳سال آینده مشکل کمبود فضای آموزشی مناسب در این شهرستان نخواهیم داشت.

زاده رحمانی افزود: توجه اداره کل نوسازی و توسعه و تجهيز مدارس و اداره كل آموزش و پرورش استان به بافق جلب شده كه تا حدودي مي تواند راهگشا باشد.

وی همچنین افزود: همه اشخاص حقیقی و تمامی خانواده ها به کمک آموزش و پرورش بیایند گرچه اشخاص حقوقی شامل شركت ها و كارخانجات از جمله شركت سنگ آهن مركزي بخصوص براي ساخت مدارس جديد كمك هاي قابل توجهي نموده اند اما افراد و اشخاص هم بايد مانند ساير شهرستان هاي موفق به كمك مدارس بيايند.

فرماندار بافق با اشاره به اینکه سرمایه گذاری والدین نقش عمده ای در تربیت نیروی انسانی نخبه و کارآمد دارد، خاطر نشان کرد: باید خانوده ها برای سرمایه گذاری در امر آموزش و تربیت فرزندانشان هزینه بیشتری در سبد خانوار خود در نظر بگیرند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا