مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان از تجلیل بازنشستگان وپیشکسوتان عرصه حرفه آموزی و مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان خبر داد.

     به گزارش روابط عمومی اداره کل اموزش فنی وحرفه ای استان یزد : افضلی در تکمیل خبر افزود : همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان طی مراسمی با حضور فرمانداران محترم تفت و مهریز ، بخشدار بخش مرکز ی مهریز ،مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری استان ، معاونین اداره کل ، جمعي از مسئولان روسای واحد ها و مراکزآموزش فنی وحرفه ای استان یزد در محل رستوران سنتی مظفر از بازنشستگان وپیشکسوتان عرصه حرفه آموزی و مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان در این مراسم ضمن خیر مقدم ، با اشاره به جایگاه و اهمیت احترام به بازنشتگان گفت: بازنشستگان افرادی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های خود را وقف خدمت به مردم کرده و در سخت‌ترین شرایط و با امکانات محدود همواره صادقانه در راه توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در سطح جامعه گام نهاده که به همین دلیل از آنان تکریم می‌کنیم .

افضلی ادامه داد: بازنشستگی پایان کار نیست و این اداره کل همواره نیازمند تفکر، همراهی و همفکری عزیزان بازنشسته می‌باشد که اگر تجربه همکاران بازنشسته در کنار توان نیروهای جوان قرار بگیرد، مسیر بهبود را برای سازمان هموار کرده و به پویا و چابک شدن مجموعه کمک خواهد کرد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان ضمن بیان اینکه پرداختن به موضوع بازنشستگان و بررسی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای حل مشکلات آنان و تکریم این عزیزان، از دغدغه‌های مدیران سازمان می‌باشد، برای کلیه همکاران بازنشسته اداره کل آرزوی سلامتی، طول عمر با عزت و عاقبت به خیری کرد.

در ادامه افضلی با بیان این مطلب که هدف از تشکیل چنین مراسمات و جلساتی تقدیر از زحمات ارزشمند بازنشستگان می باشد اظهار داشت : آنچه که اکنون از دستاوردهای سازمان مشاهده می کنیم نتیجه تلاش بازنشستگان ، می باشد و همیشه باید به این تلاشها ارج نهاد

در پایان این مراسم با اهدا لوح وهدایایی از این عزیزان تجلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا