مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از دیدار با همکاران بازنشسته اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد خبر داد .

همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان ،مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد با حضوردر منزل تعدادی از پیشکسوتان عرصه مهارت و همکاران بازنشسته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با آنان دیدار و گفتگو کرد.  

       به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشتگان " افضلی"مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان به همراه معاونین اداره کل ،رییس امور عمومی و رئیس حسابداری به منظور تکریم بازنشستگان در منازل آقایان "سالاری"،"عبدالهی"،"نورالهی "و"سرکارخانم مشکی " از همکاران بازنشسته عرصه مهارت اداره کل حضور و ضمن گفتگو با آنان از خدمات صادقانه این چهار تن تقدیر نمودند.

در این دیدار علی آقا افضلی بازنشستگی را افتخاری مهم در دوره زندگی هر فرد دانسته و افزود:بازنشستگان منبعی از تجارب ارزشمند و خاطرات تلخ و شیرین گذشته هستند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خاطرنشان کرد: پیشکسوتان توانمندی‌های زیادی دارند و تکریم از آن‌ها صرفاً با برگزاری جلساتی ازاین‌دست، محقق نمی‌شود بلکه باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای به‌کارگیری تجربیات 30 ساله آنان که بسیار ارزشمند است، انجام شود و این کار جز توسط تشکل‌ها با رویکرد هم‌افزایی توانمندی‌ها میسر نیست

شایان ذکر است در پایان هدیه ای به رسم یاد بود به بازنشستگان این اداره کل اهدا گردید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا