یزد فردا :حجت‌الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد با اشاره به روز مباهله، اظهار داشت: این روز در دین مبین اسلام از جایگاه بسیار والایی برخوردار است و عید بزرگی برای مسلمانان به ویژه شیعیان است.

وی با اشاره به روز خانواده و اینکه امروز یکی از برنامه‌های دشمنان در قبال ایران، فروپاشی کانون خانواده است و برنامه‌های متعددی در این زمینه دارند، ادامه داد: باید تلاش کنیم در برابر این چنین اقداماتی با تمام توان ایستادگی کرده و نسبت به تقویت کانون خانواده و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در جامعه گام برداریم.

امام جمعه موقت میبد به کشتار مسلمانان میانمار اشاره کرد و ادامه داد: این جنایت فجیع با دخالت آمریکا، رژیم صنهیونیستی و آل سعود در حال وقوع است و قطعا دست‌های آلوده این جنایتکاران در پشت پرده این کتشار وجود دارد.

اعرافی عنوان کرد: این جنایت بسیار فجیع توسط یک زن بی‌رحم و جنایتکار در حال انجام است و استکبار جهانی نه تنها در برابر این جنایت فجیع سکوت کرده، بلکه از آن حمایت‌هایی هم انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: دشمنان اسلام به وسیله این جنایت در حال انجام یک نسل‌کشی گسترده در بین مسلمانان هستند و سعی دارند به این وسیله اسلام را ضعیف کنند و مجامع بین المللی علاوه بر سکوت در برابر چنین جنایت‌هایی، به این جنایتکاران جایزه صلح نوبل هم می‌دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا