جلسه شورای ترافیک بافق به ریاست فرماندار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس شورای ترافیک شهرستان بافق به منظور برنامه ریزی جهت ایجاد نظم در عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان و همچنین رفع نقاط حادثه خیز شهرستان تشکیل شد.

فرماندار بافق در این جلسه با اشاره به اهمیت آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان در استقبال از ماه مهر و فراهم آوردن امکانات لازم در این زمینه خواستار تعامل بین بخشی ادارات در تغییر و زیبا سازی فضای شهری شد.

محمد زاده رحمانی در ادامه بر لزوم آماده سازی ناوگان حمل نقل عمومی جهت جابجایی دانش آموزان شد و گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی بستر مناسبی برای فرهنگ سازی در بین دانش آموزان می باشد.

وی افزود: می توان با چاپ پوستر و شعار نویسی در سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به ویژه مباحث محیط زیستی را در بین قشر جوان و نوجوان را رواج داد.

در ادامه این نشست، حاضرین پیرامون مباحثی از جمله ساماندهی موتورسواران و تاکید بر استفاده از کلاه ایمنی، خط کشی و رنگ آمیزی معابر، ساماندهی سرویس های ایاب و ذهاب دانش آموزان و نظارت بر رانندگان این وسایط نقلیه، رفع عیوب و نقص های موجود در تابلو ها و علائم رانندگی در سطح شهر، اصلاح هندسی برخی از نقاط جاده بافق- یزد و تعدادی دیگر از مسائل ترافیکی شهرستان تبادل نظر و مصوب شد تدابيري اتخاذ تا در ماه مهر همشهریان و بخصوص جمعيت ١٠ هزار نفري دانش آموزان با آسایش خاطر عبور و مرور نمایند.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا