یزد فردا : امام جمعه موقت تفت با اشاره به اینکه جشن های زیادی در شهرستان تفت برگزار شده است تأکید کرد: مجالس شاد برگزار کنید ولی حرمت ها را نگهدارید.

به گزارش یزد فردا : آیت الله محمدحسین فلاح ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری جشن های عید سعید غدیر خم که زحمات زیادی را متقبل می شوند گفت: توصیه بزرگان و مراجع ماست که حرمت اماکن مقدسه باید نگاه داشته شود.
ایشان با بیان اینکه می توان مجالس شاد بدون گناه و معصیت برگزار کرد افزودند: ما اگر جشن نیمه شعبان یا جشن غدیر می گیریم آرزو داریم امام زمان (عج) و فاطمه زهرا سلام الله علیها در آن شرکت کنند، ما اول کسی که آرزو داریم در مراسم ها شرکت کند آن کسی است که برایش جشن می گیریم، پس باید مراسم ها به گونه ای باشد که آن بزرگواران حضور یابند.
خطیب جمعه تفت در بخش دیگری از خطبه های خود به عظمت عید غدیر و اوصاف حضرت علی (علیه السلام) پرداختند و با بیان اینکه چنانچه عید غدیر همانند روز عاشورا بزرگ داشته می شد شاهد این قدر انحرافات مذهبی نبودیم از مردم خواستند که در برگزاری هرچه باشکوه تر این عید بزرگ تلاش کنند.
آیت الله فلاح بزرگداشت  همه ولادت ها و شهادت های ائمه اطهار(ع) را مهم خواندند ولی در این بین به اهمیت فوق العاده سه مناسبت عاشورا، فاطمیه و غدیر اشاره کردند و افزودند: دشمنان تمام تلاش شان این است که این سه مناسبت کم رنگ شود از این رو باید روز به روز پر رنگ تر شود.
ایشان در بخش دیگری از خطبه های خود به فجایع میانمار اشاره کرده و با بیان اینکه دشمن از عظمت مسلمانان و شیعیان هراس دارد گفتند: فشارهایی که دشمنان به مردم میانمار می آورند و این گونه آنها را به شهادت رسانده و اجساد و خانه هایشان را می سوزانند همه به واسطه عظمت اسلام است و  در این بین سکوت کشورهای مسلمان جهان غیرقابل قبول است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا