یزد فردا امام جمعه مهریز گفت: امت اسلام باید با وحدت کلمه در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستادگی کنند و تسلیم تهدیدهای آنها نشوند.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر به پیام مقام معظم رهبری به حاجیان سرزمین وحی اشاره کرد و افزود: وحدت رمز موفقیت مسلمانان در برابر آمریکا و غاصبان صهیونیستی است.
وی ادامه داد: استکبار جهانی برای ضربه زدن به امت اسلام و ایجاد تفرقه در میان آنها به انواع توطئه ها دست می زند ولی راه اصلی شکست کفر جهانی و حامیان آنها فقط وحدت اسلامی است.
امام جمعه مهریز به عید سعید قربان اشاره کرد و پیام اصلی آن را ولایتمداری ، همدلی ، دشمن شناسی و داشتن بینش و بصیرت در برابر توطئه های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ذکر کرد.
محی الدینی به اهمیت وحدت و همدلی در میان مردم مهریز برای توفیق در انجام برنامه های مختلف در شهرستان اشاره کرد و از همگان خواست همواره در محور همبستگی فعالیت کنند.
وی به میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) در هفته آینده اشاره کرد و به فضایل و مناقب این امام همام (ع) و نقش ایشان در مکتب اسلام و بر الگوگیری از سیره نورانی ائمه هدی (ع) تاکید کرد.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا