یزدفردا :مراسم معارفه  سرپرست شهرداری یزد با حضور رییس و اعضاء شورای پنجم در سالن جلسات شهرداری یزد برگزارشد .
این جلسه  با حضور  مهندس سفید رییس شورای اسلامی شهر یزد ،مهندس سید حسین آزادی نائب رییس شورا و مهندس حمید رضا قمی ،سپنتا نیکنام ،سید هاشم پاک نژاد و دکتر کاشفی  دیگر اعضای شورای شهر یزد و مدیران ارشد شهرداری یزد برگزارشد.

مهندس سفید طی سخنان کوتاهی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت گرفته توسط شهردار سابق یزد و شورای چهارم یزد که تمام تلاش خود را طی چهارسال گذشته برای ساختن یزد کرده اند، اظهار داشت :شورای پنجم شهر یزد براساس وظیفه ذاتی خود تلاشش را برای انتخاب بهترین گزینه برای سمت شهردار انجام داده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد" این تغییر به منزله  نفی تمامی اقدامات صورت گرفته توسط مدیران  نیست و تغییرات مدیریتی در جهت بهتر شدن کارها صورت می پذیرد و همانگونه که مولای متقبان فرموده اند اگر این پست ها  ماندنی بود  هرگز به من و شما نمی رسید .

وی در ادامه خاطرنشان کرد:یک زمانی اینجانب استاندار یزد بودم و پس از من هم افراد دیگری در این سمت انجام وظیفه کرده اند و فعلا هم با اعتماد مردم شریف یزد در شورای شهر هستم وقطعا تغییرات در مدیریت ها موثر است و در تعامل شورا و همچنین اجرایی کردن طرح های تازه ورشد و شکوفایی شهر موثرخواهد بود .

رییس شورای پنجم شهریزد  با اشاره به سخن معصوم (ع) گفت :باید تلاش کنیم امروزمان با دیروز متفاوت باشد همانگونه که حضرت علی (ع) فرمودند" هر کس دو روزش با هم مساوی باشد زیانکار است  باید تلاش کنیم تا  فردای  یزد را برای ساکنانش  بهتر و دلپذیر تر  از امروز رقم زنیم .
مهندس سفید با اشاره   انتخاب  دکتر مهدی جمالی نژاد شهردار سابق و سرپرست فعلی  شهرداری  اصفهان به عنوان شهردار یزد گفت:برای اینکه  کار ها و خدمات شهرداری  تا صدور حکم وشروع به کار شهردارجدید  روی زمین نماند و فعالیت های شهرداری با قوت ادامه یابد، شورا می بایست  سرپرست  انتخاب کند و با  بررسی رزومه کاری چندین نفر ازافرادی که در شهرداری یزد می توانستند در پست سرپرستی انجام وظیفه کنند،با اکثریت آراء  ،مهندس جعفر  امین مقدم را به عنوان سرپرست  شهرداری انتخاب کرد .

وی گفت:شورای پنجم برای خدمت به مردم از تمامی پتانسیل های موجود استفاده خواهد کرد و با انتخاب مهندس امین مقدم به عنوان سرپرست، کار را آغازکرده است .

در ادامه جلسه معارفه سرپرست شهرداری یزد ،مهندس جعفر امین مقدم ضمن تشکر از اعتماد شورای اسلامی شهر یزد به وی گفت :امید وارم بتوانم به اعتماد نمایندگان واقعی مردم یزد با کوشش در جهت اعتلای نام شهرجهانی یزد پاسخی در خور این اعتماد بدهم /


در ادامه مهندس امینی مقدم سرپرست جدید شهرداری یزد ضمن تقدیر ازفعالیت های صورت گرفته در دوره قبل شورا از مهندس عظیمی زاده  شهردار سابق یزد وپرسنل خدوم شهرداری و شورای چهارم ، افزود:قطعا همه عزیزان تمام تلاششان را برای تحقق برنامه ها و وظایفشان به کاربستند وعملکرد خوبی از خود برجای گذاشتند .

سرپرست جدید شهرداری یزد در ادامه افزود:شخصا همه همکارانم را دوست داشته و تا زمان حضور شهردار جدید یزد تلاش خواهیم کرد با استفاده از پتانسیل های موجود در شهرداری و شورا به بهترین نحو  در راه ساخت فردای بهتر جهان شهر یزد   و در راستای اجرایی کردن تمام برنامه ها و رویکردها قدم بردایم  .
وی در ادامه ضمن اشاره به این نکته که تمام پرسنل شهرداری را همکار و همراه خود می دانم و قطعا هیچ دلخوری  نسبت به هیچ کس نداشته و ندارم  وباید گذشته را در گذشته رها کرده و امروز را با توکل به خداوند متعال با استفاده از تمام پتانسیل های بالقوه ای که در مجموعه شهرداری وجود دارد ،آغاز می کنیم .
وی ضمن تایید  سخنان مهندس سفید رییس شورای اسلامی شهر یزد  گفت:"بر براساس تعالیم اسلامی و سخنان حضرت علی (ع) که فرمودند "هر کس دو روزش با هم مساوی باشد زیانکار است و با توجه به ماموریت   شهرداری ها   نمی توان امروز و هر لحظه ای را با لحظه ی قبلی یکسان دانست و با توجه به نگرش شورای شهر پنجم و برنامه های داده شده توسط شهردار جدید باید همه همچو گذشته و قطعا بیشتر از گذشته تلاش  کنیم تا بتوانیم ازاین  ماموریت مهم و سنگین خود  سربلند بیرون بیایم .


مهندس امین مقدم سرپرست جدید شهرداری یزد در پایان  خواستار همکاری تمام مدیران و همکارانش در شهرداری  در جهت حل معضلات موجودو فراهم کردن  مقدمات حضور شهردار جدید برای اجرایی کردن برنامه های خود و شورای پنجم شد و ساختن جهان شهر یزد را ماموریت تمام خیرخواهن و علاقمندان شهر یزد دانست.
.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا