یزدفردا جلالی :اینروزها بحث انتخاب شهردار نقل محفل  تمام محافل سیاسی و اجتماعی یزد است و هر روز یک نفر جدید در لیست شورا مطرح شده و برنامه هایی از افراد مختلف گرفته می شود که هم برنامه دهنده و هم مردم می دانستند که شورا پس از بازگشت از اصفهان گزینه  خود را انتخاب کرده و در بعضی از محافل خصوصی شورایی ها در تعریف و تمجید جمالی نژاد تا آنجا  پیش رفتند که او را مردی همه فن حریف دانسته و این اطمینان را می دادند که تنها کسی که همه شیفته وی می شوند اوست که نشان از دلربایی وی از شورای یزد داشت .


آگاهان مسائل اجتماعی این انتخاب عجولانه شورا را به انتخاب مدیح در شورای چهارم تفسیر کردندو جمالی نژاد را مدیح ثانی دانستند .

به گزارش یزدفردا جمالی نژاد با اکثریت آراء به عنوان شهردار اهواز انتخاب شده و پیشنهاد انتخاب وی برای وزارت کشور امضاء شده است.

رسما شورای پنجم نیز همانند شورای چهارم در انتخاب اول خود بازی را یک هیچ به مردم و رسانه ها باخت و زمانی که اعضای شورا خود را محق می دانستند که بگویند " انتخاب وظیفه ماست نه شما و مطبوعات !!!!!!! شهردار نشان کرده آنها در جایی دیگر بله گفت و عقد همکاری هم جاری شد!!!

و البته که همه واقفند که انتخاب حق قانونی اعضاست و همه در نهایت پذیرای این انتخاب هستند اما اگر کسی برای انتخاب درست آنها نظری داده و یا می دهد  نه می خواهد در کار آنها دخالت کند و نه نافی این حق قانونی اعضای محترم  شوراست  و تنها علت اظهار نظر ها این است که همه شورای شهر را نمایندگان خود می دانند و در زمانی که اشتباهی صورت پذیرد تاوانش را مردم باید بپردازند   و اگر در شوراهای قبل اشتباهاتی انجام شد دقیقا یزد به همان میزان به عقب رانده شد .

به هر حال از گزینه های مطرح برای انتخاب مجدد شورا به افرادی چون سید محمد رضا سید حسینی ،علی افخمی ،احمد زارع پور اشکذری ،بابایی و شرافت .....وکسانی که پس از این تحول  به جمع نامزدین بازخواهندگشت نام برده می شود .

خبرها حکایت از آن دارد که تعدادی از گزینه هایی که با اطلاع از انتخاب جمالی نژادتوسط شورا پنجم از شورا عذرخواهی کرده و برنامه ارائه ندادنده بودند در صورت شفافیت شورا  ،احتمالا به جمع بازخواهند گشت .

باید منتظر بود تا شورای پنجم در جلسه علنی تصمیم گیری کرده و انشالله بتوانند شهردار چهارساله خود را با اکثریت قاطع آراء انتخاب کنند .

 یزدجهانی را یزدی ها ساختند


کاش شورا رسانه ها را به عنوان یار بیستم خود قبول داشت و اخبار رسانه ها راکه در 28 مرداد منتشر کرده بودند رصد می کرد تا با پافشاری روی گزینه خود  و  و درخواست برنامه از سید حسینی و افخمی و زارع پور و جعفری دقیقا پس از انتخاب جمالی نژاد را در کارنامه کاری شورای پنجم ثبت نمی کردندو بی اعتمادی به شورا را از روزهای اول کاری رقم نمی زدند .

خبری که در 28 مرداد از اهواز مخابره شده بود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز، با بیان اینکه برای ما فرقی نمی‌کند که شهردار اهواز بومی باشد یا غیر بومی، اظهار داشت: یکی از کسانی که در ارزیابی ما شرکت کرد و امتیاز خوبی هم اورد آقای جمالی‌نژاد بود که از ایشان دعوت هم کردیم که آمدند و بعد از بازدید از شهر جلسه‌ای هم گرفته شد که در آن جلسه سؤالات بسیار خوبی هم پرسیده شد و ایشان برنامه های خود را در زمینه های مختلف ارائه کردند.

و

درپایان دیگر هیچ!!!

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا