مدیرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد بابیان اینکه روز 22 مردادماه به‌عنوان روز تشکل‌ها و مشاركت اجتماعي نام‌گذاری شده است گفت: به مناسب این روز جشن مشاركت با حضور مردم و مسئولین برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «مجید جوادیان زاده» با اعلام این خبر افزود: به‌منظور بزرگداشت اين روز و تجليل از فعالیت‌های اجتماعي و معرفي دستاوردهاي تعدادي از سازمان‌های مردم‌نهاد استان، مراسم جشني با همكاري دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و اداره كل ورزش و جوانان استان در اين روز در سالن ورزشي شهيد صدوقي برگزار می‌شود.
وي با اشاره به نقش و جايگاه سازمان‌های غیردولتی در همراهي و همكاري با دولت در مبارزه با آسیب‌های اجتماعي خاطرنشان كرد: بخش اعظمی از برنامه ملي كنترل و كاهش آسیب‌های اجتماعي بر عهده سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد است و در اين راه بدون كمك آنان موفقيتي دست نمی‌آمد.
جوادیان زاده افزود: با توجه به درك جايگاه سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مدني توسط بخش دولتي شايسته است تشکل‌های مردمي در حوزه‌های مختلف با تلاش و فعاليت بيشتر و گسترش فعالیت‌های خود به حوزه‌های مختلف اجتماعي به ايجاد ارتباط بهتر بين مردم و دولت و كاهش مشكلات جامعه كمك كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا