فرآیند انتخاب شایسته ترین فرد به عنوان شهردار یزد، در فضایی مملو از همدلی و صمیمیت، در طی فرآیندی آرام، دقیق و علمی، فارغ از شتاب زدگی در جریان است.

تلاش منتخبین مردم بر آن است تا با تعهد به شعار شفافیت، موثق ترین اخبار را مرحله به مرحله و در اسرع وقت به اطلاع همشهریان عزیز برسانند. اما به رغم شایعات متنوع منتشر شده، هنوز لیست کاملی از نام کاندیداهای نهایی به دلیل عدم رسیدن به نتیجه قطعی در خصوص حضور برخی از افراد و همینطور عدم پاسخ قطعی برخی از کاندیداها و نداشتن رضایت جهت مطرح شدن نامشان در رسانه ها قبل از تصمیم گیری، وجود ندارد و ارائه لیستی ناقص با احتمال تغییر نیز مورد نظر نیست.
منتخبین شورای پنجم بر این امر واقفند که انتخاب شهردار از مهمترین وظایف محوله شوراهاست که می تواند برکات یا خدای نکرده لطمات فراوانی را برای شهر به همراه داشته باشد. این امر خطیر نیازمند طمأنینه، صبوری و بررسی ابعاد مختلف موضوع در فضایی آرام و به دور از هرگونه شتابزدگی و هیجان زدگی است. لذا ضمن تشکر از همشهریان و رسانه ها که دلسوزانه پیگیر انتخاب شهرداری شایسته برای شهرمان هستند به ایشان اطمینان داده می شود به محض قطعی شدن لیست نهایی نامزدها، انشالله طی هفته آینده، این لیست جهت استحضار همشهریان محترم به طور رسمی منتشر خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا