مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، از شروع به کار مشاوره انتخاب رشته رایگان ویژه داوطلبان کنکور سراسری 1396 همزمان با سالروز تأسیس جهاددانشگاهی خبر داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری 1396 از طریق سازمان سنجش ابراز نمود:  همزمان با سالروز تأسیس جهاددانشگاهی مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر با استقبال داوطلبان شروع به کار کرد.
سلطانی در ادامه افزود: طی هفتمین سال متوالی در جهت کاهش دغدغه خانواده ها و داوطلبان و رفاه حال خانواده های آنان در انتخاب رشته تحصیلی، طبق سنوات گذشته اقدام به برگزاری مشاوره رایگان با مشاورین برجسته استان نموده است.
وی تاکید نمود: همزمان با مشاوره، دانشگاه جهت آشنایی داوطلبان و کاهش سردرگمی دانش آموزان در انتخاب رشته، اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی معرفی رشته های تحصیلی نموده است، که بازدیدکنندگان می‌توانند در ایام انتخاب رشته سازمان سنجش همه روزه از ساعت 8 الی 14:30 در محل دانشگاه علم و هنر مراجعه نمایند.
وی یادآور شد: جهت ثبت نام و نوبت دهی برای مشاوره، می توانند از دو روش وب سایت دانشگاه علم و هنر به آدرس www.sau.ac.ir و همچنین سامانه هوشمند تلگرام به آدرس saubot@ مراجعه و نوبت دریافت نمایند و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توان از شماره تماس های 38264097 و 38264099 - 035 تماس حاصل نمایند.

در پایان افزود: این دانشگاه با توجه به استفاده از مشاوران مجرب و اساتید بومی استان که سال‌ها در این زمینه فعالیت دارند، در راستای کمک به داوطلبان و کاهش دغدغه خود و خانواده‌هایشان در امر انتخاب رشته، سعی در ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد رضایت برای آنها دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا