یزد فردا:امام جمعه موقت یزد گفت: دولتمردان باید به تهدیدها ، تحریم ها و نقض برجام که به تازگی توسط آمریکا انجام گرفته پاسخ کوبنده ای بدهند و از منافع ملت و کشور قاطعانه دفاع کنند.

حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی در خطبه های نمازجمعه شهر یزد به عهدشکنی و ادامه دشمنی های آمریکا و استکبار علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران اشاره کرد و افزود: کفر جهانی با تهدید ، تحریم و نقض برجام بار دیگر دشمنی خود را نشان داد.
وی ادامه داد: همانطوریکه بارها مقام معظم رهبری به مسئولان و دولتمردان تاکید و سفارش داشته اند هیچگاه نباید دل به لبخند دشمنان بست چون خوی استکبار همواره بر مخالفت و تضعیف نظام و ضربه زدن به کشور ماست .
امام جمعه موقت یزد تصریح کرد: نقض برجام که به تازگی توسط آمریکایی ها انجام گرفت بار دیگر به خوبی نشان داد که هدف استکبار جهانی فقط نابودی نظام و انقلاب مقدس اسلامی است.
آیت اللهی خاطر نشان کرد: راه عزت ملت و کشور ما فقط ایستادگی و ارتقای توان نظامی و موشکی است که باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بخاطر خدمات و تلاش هایی که دارد قدردانی کرد.
وی افزود: مسئولان نظامی و سپاه باید همواره در راستای تقویت بعد نظامی کشور و بخصوص توان موشکی تلاش کنند که یک ضرورت همیشگی است و کوتاهی در آن جایز نیست.
امام جمعه موقت یزد گفت: مسئولان و دولتمردان باید با قدرت پاسخ کوبنده ای به دشمنی ها و یاوه گویی های دولت آمریکا و حامیان جهانی و منطقه او بدهند که این خواسته ملت فهیم و رهبری فرزانه است .
آیت اللهی به میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) و سیره ، شخصیت و فضایل و مناقب این امام همام (ع) اشاره کرد و بهره گیری بیشتر از ارزش های دینی را خواستار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا