یزد فردا : امام جمعه مهریز یزد در خطبه های نمازجمعه امروز این شهر با تبریک تنفیذ حکم رئیس جمهوری توسط مقام معظم رهبری بر انتخاب اعضای کابینه ای کارآمد بر حسب نیاز کشور توسط دکتر حسن روحانی تاکید کرد.

 حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی به اهمیت حضور نیروهای توانمند ، با انگیزه و جوان در کابینه آینده اشاره کرد و افزود: از رئیس جمهوری منتخب ملت قهرمان ایران انتظار می رود نسبت به رفع مسائل و مشکلات جامعه و گزینش افراد مناسب برای کابینه اقدام کند.
وی ادامه داد: دولت باید همواره نگاه مهر آمیز به منتقدان منصف و احترام به دیدگاه ها و نظرات گوناگون در کشور داشته باشد و رعایت حقوق شهروندی برای آحاد مردم اعم از موافق و مخالف را سولوحه فعالیت ها قرار دهد.
امام جمعه مهریز تصریح کرد: پرداختن به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ، تعامل گسترده با دنیا همراه با حفظ عزت ، صلابت و قدرت در برابر هر سلطه طلبی و غافل نشدن از حضور و ترفند دشمنان مسائل مهمی است که باید رعایت شود.
محی الدینی به روز خبرنگار و نقش اصحاب رسانه در جامعه اشاره کرد و افزود: مسئولان اجرایی باید همواره انتقاد پذیر باشند و در برابر نقد های سازنده مردم با سعه صدر برخورد کنند که رسالتی مهم است.
امام جمعه مهریز گفت: از تمام خبرنگارانی که اخبار شهرستان و نماز جمعه مهریز را بصورت منظم و مستمر پوشش می دهند قدردانی می کنیم و امیدواریم در رسالت حساس و خطیر خود موفق باشند.
محی الدینی اظهار داشت: بر مسئولان اجرایی است تا به دغدغه های خبرنگاران بیش از پیش عنایت داشته باشند که حل نیازها و مطالبات آنها در توفیق آنها بسیار موثر است .
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد واقع شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا