یزد فردا : امام جمعه هرات یزد با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در زمان تنفیذ حکم ریاست جمهوری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام محمد علی جعفری در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: هدف اصلی دشمن از اعمال تحریم های جدید و فشار بر کشور از طریق تحریم ها تغییر نظام جمهوری اسلامی است که دولت جدید باید با مواضع خود مشت محکمی را بر دهان دشمنان اسلام بکوبد.
جعفری تاکید کرد:خوشبختانه روز گذشته مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار و به حکم رئییس جمهور منتخب مشروعیت بخشیده شد.
وی یاداور شد:طبق فرمایشات رهبری حفظ وحدت و یکپارچگی مردم و مسئولان ، پشتیبانی احزاب گروه ها و رسانه ها از نظام باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد.
خطیب نماز جمعه هرات تصریح کرد: دولتمردان باید در موضع گیری ها و سخنرانی ها جوری باشند که دشمن نتواند از فرصت استفاده کند و موجب تفرقه شود.
وی خاطرنشان کرد: تقویت وحدت و جانبداری از محرومان، توجه ویژه به اشتغال داخلی و توجه به توانمندی های داخلی نیز از مواردی است که باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.
وی همچنین ضمن بیان تبریک ولادت امام هشتم به بیان برخی از خصایص نیکوی امام رضا(ع) پرداخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا