هادی هادی نسب در حاشیه نشست با زاده رحمانی فرماندار بافق از برگزاری کارگاه آموزشی غدیر 3 در بافق خبر داد و گفت:این کارگاه در 25 و 26 مرداد ماه سال جاری در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مدیرکل مدیریت بحران استان یزد و هیئت همراه با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

 هادی هادی نسب در حاشیه این نشست پیرامون برگزاری کارگاه آموزشی غدیر 3 در شهرستان بافق با بیان اینکه این کارگاه به منظور آمادگی و مقابله با بحران های طبیعی برای فرمانداری ها و عوامل دستگاهی شهرستان ها برگزار می شود تصریح کرد: این کارگاه در شهرستان بافق به مدت 2 شب برای 250 مدیر شهرستان در سطح استان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را تیم سازی مجموعه مدیران استان جهت کسب کردن آمادگی لازم در کمترین زمان در موقع بحران عنوان و بیان کرد:آموزش های لازم و برگزاری کلاسهای چگونگی نحوه مقابله ،نحوه ورود و در مجموع مدیریت بحران در سطح استان  از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی می باشد.

هادی نسب با بیان اینکه مدیریت بحران یک بحث نظارتی و ستادی است خاطر نشان کرد:کلیه عوامل دستگاه ها باید در زمان بحران وسایل خود را به پای کار بیاورند واین اقدام شورای مدیریت بحران شهرستان ها و استان را شامل می شود که 34دستگاه عضو این شورا هستند .

مدیر کل بحران استان یزد دغدغه مدیریت بحران را فرهنگ سازی بیمه منازل در استان عنوان کرد و گفت:50درصد بیمه منازل را شهروند پرداخت می کند و مابقی را مدیریت بحران متقبل می شود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا