حضور «شتاب‌دهنده نوآوری پیشگامان» در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ مورد استقبال مسئولین و علاقه‌مندان حوزه استارتاپ قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، « مرکز شتاب‌دهنده نوآوری پیشگامان» به‌عنوان نخستین مرکز شتاب‌دهنده تعاونی و با مجوز رسمی از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در کشور به نمایندگی از گروه تعاونی پیشگامان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) حضور یافته و مورد بازدید و استقبال مدیران، کارشناسان و علاقه‌مندان حوزه آی تی و فناوری قرار گرفت.
در حاشیه بازدید مدیران کل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات استان‌های بوشهر، ایلام، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری از غرفه «مرکز شتاب‌دهنده نوآوری پیشگامان» درخواست‌هایی پیرامون همکاری‌های آتی این شرکت جهت ایجاد شعبه و همکاری مؤثر در این استان ها ارائه گردید که در حال بررسی می باشد.
علاقه‌مندی تیم‌های استارتاپی به حضور در « مرکز شتاب‌دهنده نوآوری پیشگامان» نشان دهنده اهمیت حضور شتاب‌دهنده در کنار تیم‌های استارتاپی و نوپا در مناطق مستعد و پویای علمی می باشد که امید است با همکاری متقابل سازمان‌ها و مرکز شتاب‌دهنده پیشگامان این امر بیش‌ازپیش میسر گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا